Director Marketing

QLT.ro

22-02-2011 | EXPIRA LA 28-02-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

• informarea clientilor si a potentialilor clienti despre activitatea organizatiei, direct sau prin intermediul mass-mediei (stiri, comunicate, interviuri);
analiza concurentei si identificarea punctelor tari si a punctelor slabe ale produselor acestora;
• efectuarea studiilor de piata in vederea identificarii modului de structurare a pietei: clienti actuali, clienti potentiali; analiza preturilor practicate pe piata si realizarea de propuneri fundamentate de modificare a preturilor practicate de organizatie; intocmirea planului de publicitate al organizatiei (medii de difuzare, temporizare, obiective);
• analiza ofertelor publicitare si identificarea celor mai avantajoase forme de promovare (atat din perspectiva impactului asupra pietei, cat si din perspectiva preturilor);
• proiectarea materialelor publicitare (anunturi, pliante, oferte etc.);
colaborarea nemijlocita cu agentiile de publicitate si cu mass-media;
analiza produselor si serviciilor existente ale organizatiei, in vederea propunerilor constructive pentru ridicarea calitatii acestora si pentru diversificarea lor;
propunerea, crearea si implementarea de produse noi, in acord cu cererea de pe piata;
• intocmirea de rapoarte lunare, trimestriale, semestriale sau anuale despe produsele organizatiei, despre impactul acestora pe piata, insotite de sugestiile si propunerile de sporire a cotei de piata;
• documentarea continua despre produsele oferite de concurenta si despre modul in care pot fi extinse si optimizate serviciile si produsele organizatiei;
proiectarea de startegii de atragere a unor noi segmente de piata;
• negocierea contractelor de lansare a noilor produse;
proiectarea de chestionare pentru studiul pietei, efectuarea culegerii de date si a prelucrarii statistice consecutive aplicarii lor, redactarea raportului de studiu al pietei;

• intocmirea de rapoarte cu privire la evolutiile macroeconomice, prognoze si implicatiile lor asupra politicii organizationale referitoare la resursele materiale si umane;
• gestionarea datelor statistice (numar de clienti, numar de contracte, evaluarea produselor) si efectuarea de rapoarte lunare, trimestriale, semestriale sau anuale asupra acestor sfere de interes.


CERINTE

• Studii superioare finalizate- specializare marketing;
• Experienta pe o pozitie similara de minim 3 ani;
• Cunostinte bune de operare calculator;
• Cunostinte din domeniul comportamentului consumatorului;
• Cunostinte de limba engleza- nivel bun/avansat;
• Capacitate de relationare interumana, capacitate de adaptare la diverse medii;
• Deprinderea de a lucra in echipa;


BENEFICII OFERITE

- pachet salarial motivant.


DESCRIEREA FIRMEI

Raporturile de afaceri promovate de noi implica acceptarea premisei ca singura modalitate de obtinere a succesului este aceea in care toate partile implicate castiga, iar acest succes nu se poate obtine dintr-o simpla joaca.
Valorile noastre sunt: Profesionalism, Inovatie, Calitate.

Consultantii si colaboratorii nostri au diferite specializari, precum: psihologie-sociologie, drept, managementul organizatiei, marketing si relatii internationale. Acestia sunt pregatiti sa initieze, sa deruleze si sa finalizeze orice tip de proiect: recrutare clasica, head-hunting, executive search in toate domeniile de activitate: FMCG, farmaceutic, constructii, domeniul tehnic, IT, turism/hoteluri, auto, media, publicitate, transport, servicii, productie, agricol, imobiliar, bancar etc.

Principala caracteristica care ne defineste ca profesionisti este usurinta de a identifica potentialul unui candidat si de a identifica capacitatea acestuia de a se integra in echipe si de a aduce plus valoare echipelor respective.