DIRECTOR MARKETING

WINMARKT S.A.

22-02-2005 | EXPIRA LA 31-03-2005

Job expirat

RESPONSABILITATI

REZUMAT:
Directorul de marketing va trebui sa identifice cerintele clientilor WINMART ( atat a celor interni, cat si a celor externi)
Directorul de marketing va fi cel care va argumenta cheltuielile de publicitate
Directorul de marketing va fi responsabil cu implementarea programelor de marketing specifice fiecarei locatii in parte, in functie de specificul clientului ?Winmarkt?. Programele de marketing vor fi atat generale, la nivelul retelei WINMARKT, cat si particularizate pe regiuni sau chiar individualizate pe magazin.
Departamentul marketing trebuie sa fie intermediar intre departamentul de vanzari si cel de investitii. Departamentul de marketing este reponsabil cu cercetarile de pitata; este cel care sprijina luarea deciziilor de investitii. (ex: informatii generale si actualizate in permanenta in ceea ce priveste potentilul socio-economic al orasului.
RELATII:
1. - de subordonare fata de Directorul General;
2. - de colaborare cu toti ceilalti manageri si cu personalul PR
RESPONSABIITATI:
Definirea strategiei de marketing, pregatirea si prezentarea planurilor de marketing
Studii de piata pentru pozitionarea corecta a ofertei ?WINMARKT?; cercetari de marketing si identificarea profilului clientului ?WINMARKT?
Responsabil pentru crearea si implementarea programelor de marketing in colaborare cu departamentul PR
Relatii cu agentii de research si statistica
Monitorizarea concurentei, analize SWOT
Follow-up al tuturor campaniilor de marketing/publicitate derulate in reteaua WINMARKT, inclusiv cheltuieli
Identificarea potentiali clienti prin participare la diverse targuri, expozitii, simpozioane
Sprijinirea directa a echipei de vanzari prin transmiterea informatii specifice
Colaborari cu organizatii de promovore locale si nationale ( mass-media)
Raportari specifice catre directorul general si sprijinirea in luarea deciziilor specifice domeniului de activitate al organizatiei
Cerinte:
STUDII:
Licentiat al Academiei de Studii Economice, specializarea Marketing;
Facultativ alte specializari;
Vechime de cel putin 3 ani in domeniu (de preferat persoane care au ocupat posturi similare, care au avut contact cu agentii de publicitate si au participat la organizarea unor programe de marketing)
Cunostinte bune de limba engleza
Cunostinte foarte bune de operare computere in MSOffice.
Persoana ambitioasa, cu minte deschisa, personalitate puternica, dornoica de perfectionare continua
Capacitate de a lucra cu date limite, sub stres, program prelungit
Capacitatea de a avea atentie distributiva
Bun negociator
Disponibilitate pentru deplasari.