Director Logistic

BCL Group

28-01-2011 | EXPIRA LA 03-02-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

Obiectiv:
Asigura un flux coerent al activitatilor de logistica: aprovizionare, depozitare, distributie a produselor din portofoliu, prin dezvoltarea si coordonarea angajatilor din subordine.

1. Coordonare depozit
2. Coordonare activitati de transport – logistica
3. Coordonare parc auto

Depozit:
a) Organizeaza si supervizeaza desfasurarea activitatilor din depozitul de marfa: receptie intrari / iesiri marfa, procedee de stocare, etc;
b) Coordoneaza si controleaza permanent activitatea de depozitare, stocare, aranjarea marfurilor din depozit, curatenie;
c) Supervizeaza procesele de inventariere lunare si/sau anuale;
d) Coordoneaza si controleaza toate activitatile specifice depozitelor de logistica ale companiei (administrare, siguranta, respectarea procedurilor de lucru si indicatorilor de performanta);
e) Verifica autorizarea mijloacelor de transport, autorizarea depozitelor, tinerea registrelor privind temperatura si umiditatea in depozit si verificarea inregistrarilor efectuate, implementarea procedurii HACCP si tinerea tuturor registrelor prevazute de aceasta etc;

Transporturi:
f) Conduce si controleaza activitatea de transport, livrare marfa si depozitare;
g) Analizeaza din punct de vedere al eficientei economice si decide asupra comenzilor de transport externe prezentate de Coordonatorul Transporturi;
h) Verifica modul de derulare a operatiunilor de transport cu marfa de la depozit la clienti;
i) Supravegheaza activitatea de stabilire a rutelor de transport pentru a inlatura sau minimiza intarzierile la livrare/ aprovizionare si pentru a optimiza costurile de transport;
j) Organizeaza si coordoneaza activitatile de achizitii si intretinere a autovehiculelor.

Generale:
k) Fundamenteaza analize economico-financiare si elaboreaza strategii de rentabilizare a departamentului logistica;
l) Elaboreaza si gestioneaza bugetul de venituri si cheltuieli al departamentului logistica;
m) Organizeaza, coordoneaza si ia masuri pentru asigurarea completa si la timp a companiei cu echipamente logistice, utilizand eficient fondurile financiare puse la dispozitie: echipamente de calcul, surse de incalzire si aer conditionat, mobilier, instalatii electrice si sanitare;
n) Monitorizeaza, imbunatateste si implementeaza procedurile de lucru privind activitatea departamentului pe care il conduce;

Manageriale:
o) Evaluează periodic activitatea salariaţilor din subordine;


CERINTE

Specificatiile Postului:
- Experienta: minim 3 ani pe un post similar (domeniul FMCG);
- Nivel de studii: Studii superioare – preferabil in domeniul tehnic (transporturi, mecanica, utilaje);
- Studii de specialitate: preferabil cursuri speciale precum curs de coordonator activitate de transport, management organizaţional;

Cunostinte:
- Cunoştinţe de management auto si de managementul depozitelor
- Cunostinte de legislatie rutiera legislatie in domeniul asigurarilor auto, legislaţie financiară;
- Cunostinte de managementul stocurilor
- Cunostinte de soft-uri pentru gestiunea auto si pentru gestiune depozit.
- Cunostinte limba engleza – nivel mediu
- Cunoştinţe operare MS Office


Abilitati:
- Abilitati de comunicare;
- Leadership;
- Abilitati de negociere
- Capacitate de analiza si sinteza;
- Orientare spre rezultate.


BENEFICII OFERITE

Clientul nostru este o importanta companie de distributie din domeniul FMCG.


DESCRIEREA FIRMEI

B.C.L. GROUP este o firma de servicii resurse umane cu rezultate foarte bune in diverse proiecte pentru numerosi clienti semnificativi in peisajul economic romanesc.