Director intretinere/ distributie- aparate frigorifrice destinate frigului comercial

ABC Human Capital

20-12-2008 | EXPIRA LA 26-12-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru este o renumita companie de import si distributie a produselor alimentare cu temperatura controlata. Cu o experienta de peste 15 ani pe piata de profil, compania tinde sa isi intareasca pozitia pe care o detine pe pe piata distributiei de produse congelate si refrigerate, extinzandu-si totodata business-ul si catre alte arii de activitate.
Compania inseamna profesionalism si forta in distributie si logistica, oferind servicii complete si eficiente.

Responsabilitati:

• Este responsabil cu inventarierea vitrinelor frigorifice, monitorizand in permanenta miscarea lor intre depozit si clienti;
• Coordoneaza activitatea de plasare a vitrinelor frigorifice, asigurandu-se ca acestea au ajuns la destinatie (punctul de vanzare), sunt plasate corespunzator dpdv vizibilitate, conditii tehnice, accesibilitate, branduire, la inceputul fiecarui sezon de vanzare;
• Asigura un stoc tampon necesar inlocuirii vintrinelor defecte de la clienti;
• Asigura necesarul de piese de schimb si consumabile pentru remedierea si intretinerea vitrinelor frigorifice;
• Coordoneaza echipa de frigotehnisti, alocandu-le sarcini si verificand indeplnirea acestora;
• Stabileste durata de viata si perioada de amortizare a vitrinelor
• Propune inlocuirea vitrinelor defecte sau uzate moral
• Coordoneaza activitatea de achizitii noi vitrine, urmarind ca specificatiile tehnice sa fie respectate
• Coordoneaza activitatea de recuperare a vitrinelor inlocuite, transportul si depozitarea in conditii optime.


CERINTE

EXPERIENTA SI CUNOSTINTE NECESARE:

Studii: tehnice medii, studiile superioare reprezinta un avantaj
Experienta intr-un post similar: min 3 ani
Calificarea necesara: frigotehnist
Permis auto categ. B
Cunostinte utilizare PC
Persoana cu deprinderi tehnice;
Abilitati de comunicare, organizare si control, seriozitate, atitudine pozitiva, putere de munca,echilibru emotional.


BENEFICII OFERITE

- pachet salarial atractiv,
- posibilitatea de-a lucra intr-o companie solid organizata,
- posibilitati de dezvoltare profesionala in cadrul unui nou departament creat.


DESCRIEREA FIRMEI

ABC HUMAN CAPITAL este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, alaturi de echipa sa, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.

Consultantii ABC Human Capital vin cu o bogata experienta castigata in urma derularii unor complexe proiecte de recrutare, pentru posturi de middle si top management, pentru companii nationale si multinationale, la nivelul intregii tari.