Director implementare si support tehnic

VON CONSULTING

13-03-2009 | EXPIRA LA 27-03-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

Coordoneaza activitatile de instalare, configurare, depanare si optimizare a sistemelor de calcul si perifericele aferente, livrate clientilor in cadrul solutiilor vandute, aflate in perioada de garantie sau acoperite de contracte de suport cu clientii
Alocarea optima a resurselor departamentului Implementare si Suport Tehnic.

- Concepe, documenteaza si perfectioneaza in permanenta portofoliul de servicii de implementare si suport tehnic care pot fi ofertate clientilor;
- Supervizeaza activitatea de inregistrare a operatiilor efectuate si eventualele componente necesare pentru remedierea defectiunilor constatate;
- Supervizeaza activitatea de consultanta tehnica oferita clientilor care au contracte de suport valide;
- Asigura relatia firmei cu clientii majori care se prezinta cu sesizari / reclamatii legate de solutiile instalate de firma, facute in perioada de acoperire a perioadei de garantie sau a contractului de suport;
- Participa la activitatile de recrutare personal pentru departamentul de Implementare si Suport Tehnic.
Supervizeaza realizarea de manuale de service pentru produsele care nu au si la completarea si imbunatatirea celor existente;
- Supervizeaza / verifica activitatea de actualizare permanenta a bazei de date referitoare la starea de functionare a echipamentelor / solutiilor livrate clientilor (CCA - Configuration Management), a celor aflate in service si a celei ce cuprinde biblioteca de ,,incidente, defecte si depanare (CCA Call Management si Problem Management);
- Va verifica activitatea de actualizare a bibliotecii de programe utilitare (de diagnoza, benchmarks , optimizare , etc.), drivere, antivirusi necesare desfasurarii in bune conditii a activitatii Departamentului Implementare si Suport Tehnic ;
- Va solicita si va participa la cursuri de instruire si perfectionare in domeniul sau de activitate sau in domenii conexe ;


CERINTE

Experienta relevanta pe o pozitie similara: minim 3 ani;
Experienta in domeniul solutiilor de backup, recovery&archiving
Studii superioare cu profil informatic
Cunostinte solide de management;
Cunostinte hardware / software- nivel utilizator avansat;
Cunostinte limba engleza: scris / vorbit - nivel avansat;
Carnet de conducere categoria B;

CALITATI PERSONALE:
Responsabilitate
Flexibilitate in luarea deciziilor
Intelegerea afacerii
Orientare puternica spre client
Orientare catre rezultate
Capacitate de analiza in evaluarea informatiilor
Abilitate relationala si capacitate de adaptare
Orientare catre atingerea scopurilor si obiectivelor
Receptivitate la nou
Auto-control in situatii de stres?
Capacitate de luare a deciziilor
Abilitati de negociere


DESCRIEREA FIRMEI

recrutare personal