DIRECTOR GENERAL - utilaje si echipamente pentru contructii

ABC Human Capital

09-04-2015 | EXPIRA LA 09-05-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Asigura conducerea, organizarea si functionarea companiei cu eficienta maxima prin elaborarea strategiilor de dezvoltare, identificarea oportunitatilor, angajarea resurselor financiare, tehnologice si umane necesare
• Asigura dezvoltarea business-ului, implicandu-se activ in identificarea de noi oportunitati de business
• Asigura protectia si integritatea patrimoniului societatii
• Aproba procedurile de lucru ale companiei
• Stabileste masuri de eficientizare a activitatii personalului din subordine
• Evalueaza potentialul furnizorilor si clientilor, al pietei in general, urmarind in permanenta dezvoltarea afacerii
• Concepe si implementeaza planuri de afaceri.


CERINTE

• Experienta obligatorie de minim 5 ani intr-un mediu corporatist sau antreprenorial, intr-o pozitie similara intr-o companie straina sau romaneasca. Experienta in companii din domeniul inchirierii/vanzarii utilajelor si echipamentelor pentru constructii este un avantaj.
• Abilitatea de a analiza indicatori financiari si de a extrage informatiile relevante pentru decizii
• Capacitatea de a identifica noi abordari ale situatiilor cu care se confrunta
• Foarte bune abilitati de negociere cu parteneri externi (furnizori, clienti etc) si interni
• Studii superioare in domeniul economic
• Limba engleza – avansat.
PROFIL PERSONAL:
1. Bun comerciant
2. Asumarea propriilor actiuni

• Abilitati excelente de comunicare la orice nivel
• Obiectivitate in evaluare
• Orientat catre rezultate
• Experienta in managementul schimbarii
• Foarte buna capacitate de convingere si excelente abilitati de negociere
• Persoana creativa, cu abordari variate a situatiilor
• Stabilitate.

Adresa contact: corina.diaconu@abchumancapital.ro


DESCRIEREA FIRMEI

ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 250 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.

Portofoliul nostru de clienti: http://www.recrutaresiselectie.ro/portofoliu/
Ce oportunitati de cariera oferim:
http://www.recrutaresiselectie.ro/joburi/
Contact:
http://www.recrutaresiselectie.ro/contact/