DIRECTOR GENERAL

Media Market

04-12-2007 | EXPIRA LA 18-12-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Participa la nivel decizional in procesul de integrare, instruire si evaluare profesionala a performantelor pentru personalul subordonat;
Stabilirea obiectivelor specifice pentru fiecare departament si stabilirea sarcinilor de serviciu pentru fiecare salariat in parte, raspunde, potrivit competentelor, de incadrarea posturilor din statul de organizare al departamentelor cu personal calificat, corespunzator cerintelor specificate in fisele posturilor;
Analizeaza lunar sau ori de cate ori este nevoie, cu sefii departamentelor, stadiul rezolvarii problemelor de munca si stabileste masuri de eficientizare a intregii activitati;
Organizeaza activitatea si raspunde de elaborarea deciziilor interne care reglementeaza activitatea societatii;
Supervizeaza si ofera suport pentru implementarea planurilor, politicilor, procedurilor;
Negocierea si semnarea contractelor cu clientii;
Coordonarea activitatii fiecarui contract de la data semnarii contractului cu beneficiarul si primirea documentatiei de executie pana la data semnarii procesului verbal de receptie finala la terminarea lucrarilor;
Asigura consultanta tehnica in alegerea solutiilor constructive in ceea ce priveste ofertele finale catre clienti;
Asigura intocmirea situatiilor lunare, a situatiilor de plata partiale sau definitive pentru proiectele in executie;
Asigura intocmirea proiectelor in executie in ceea ce priveste incadrarea lor in graficele de executie si in conformitate cu clauzele contractului de antrepriza;
Verifica intocmirea corecta a devizelor de executie pentru lucrarile subcontractate;
Raspunde in fata clientului de eventualele reclamatii calitative precum si de asigurarea garantiei;
Contractarea de subantreprenori pentru realizarea obiectivelor de constructii;
Initiaza, negociaza si dezvolta relatii de colaborare cu furnizorii de materii prime si materiale;
Supervizeaza pregatirea si administrarea bugetului si este responsabil pentru eficientizarea activitatii si implicit pentru cresterea profitului;
Analizeaza si monitorizeaza raportarile financiare;
Se informeaza permanent cu privire la noile reglementari ce privesc activitatea companiei si face modificarile necesare;
Implementeaza planul de afaceri al companiei, in urma elaborarii acestuia impreuna cu sefii de departamente;
In sedintele AGA prezinta informari din domeniul de responsabilitate si asigura executarea masurilor si ordinelor stabilite;
Convoaca ori de cate ori este nevoie sefii departamentelor de proiectare, ofertare si vanzari in vederea stabilirii unor strategii, actiuni si sarcini comune, precum si pentru analiza activitatii desfasurate si executarea sarcinilor stabilite de Administrator;
Participa la analizele ce au loc in cadrul AGA cu ocazia bilanturilor, controalelor sau inspectiilor efectuate de unitati administrativ fiscale;
Semneaza corespondenta societatii cu alte institutii si organisme de stat, persoane juridice si fizice;
Asigura analizarea, sintetizarea si corelarea propunerilor facute de departamente prin asigurarea materiala si functionarea retelelor, instalatiilor si aparaturii de comunicatie si informatica, intr-o conceptie unitara aprobata de Administrator.


CERINTE

Absolvent studii superioare economice / tehnice;
Experienta aproximativ 3 ani pe un post similar;
Cunostinte bune PC – Ms. Office;
Cunostinte bune de limba engleza;
Permis de conducere Categ. B.

Candidatul ideal trebuie sa aiba calitati de bun leader, fie dinamic, cu excelente abilitati de comunicare, cu aptitudini de bun manager, bun profesionist, sa aiba simtul responsabilitatii, cu abilitati de organizare si coordonare, sa detina cunostinte economice si tehnice, orientat catre rezultate si avand competenta in crearea si dezvoltarea strategica a procesului de management.


BENEFICII OFERITE

- Salariul NET lunar este cuprins intre 1800-2200 EURO si bonificatii anuale.
- In perioada de proba salariul NET este cuprins intre 1700-1900 EURO.
- Se ofera auto la dispozitie, laptop, telefon.
- Perioada de proba este de 3 luni.
- Program de lucru L-V, 9.00-18.00. Disponibilitate program si deplasari specific postului.
- Angajarea are loc pe baza de contract individual de munca.


DESCRIEREA FIRMEI

Human Resources Agency - Consultanta in domeniul Managementului Resurselor Umane, head hunting, proiectarea si dezvoltarea carierei, testare si evaluare psihologica.
POSTURILE DISPONIBILE VA SUNT PREZENTATE DACA ACCESATI www.mediamarket.ro