DIRECTOR DE VANZARI cod COR: 112018

Grand Secret Guard s.r.l.

18-07-2013 | EXPIRA LA 17-08-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Directorul de vanzari conduce miscarea si distributia efectiva a produselor sau serviciilor catre clienti, coordoneaza distribuirea vanzarilor prin stabilirea de teritorii de vanzari, cote sau obiective, precum si stabileste programe de instruire pentru reprezentantii de vanzari; de asemenea analizeaza statistica vanzarilor colectata de personal pentru a determina potentialul si necesitatile, precum si monitorizeaza preferintele clientilor.
- coordonarea si conducerea intreagii activitati de vanzare si distributie;
- stabilirea criteriilor de analiză a mediului de afaceri;
- urmărirea/verificarea /stabilirea nivelului de atins in desfăşurarea acţiunilor implicate în procesul de vanzare;
- proiectarea unei proceduri de vânzare, organizarea forţei de vânzare (game de produse, servicii, tipuri de clienţi, responsabilităţi);
- elaborarea strategiei de vânzare (determinarea obiectivelor firmei, selectarea pieţelor tinta - a segmentelor de piaţă, formularea strategiilor de marketing, stabilirea resurselor necesare pentruimplementarea strategiilor de marketing);
- proiectarea mixului de marketing: produs (stabilirea gamelor de produse şi servicii, a caracteristicilor tehnice, a furnizorilor); preţ (stabilirea nivelurilor de preţ, a discount-urilor, a condiţiilor comerciale, termenelelor de plata, creditelor acordate); distribuţie (crearea, dezvoltarea şi susţinerea reţelei de distribuţie), promovare precum si a strategiilor de marketing;
- estimarea potenţialului pieţei şi prognoza vânzarilor (piaţa totala, piaţa firmei, nivelul şi valoarea stocurilor, stocurile de siguranţă, modul de aprovizionare, transportul, depozitarea, livrarea, magazinele, etc.);
- selectarea clienţilor ţinta (tipul clienţilor, marime, identificare, etc.);
- elaborarea programului de vânzare (planul de vânzare): dimensionarea forţei de vânzare, decizie - distribuţie proprie sau distribuţie externa, decizie - agenţi instruiţi sau agenţi cu experienta, marimea bugetului de vânzare (costuri fixe, costuri variabile, cheltuieli de transport, cheltuieli de promovare, etc.);
- recrutarea şi selecţia agenţilor de vânzare (stabilirea fisei postului, scoaterea la concurs a postului, interviuri, teste, etc.);
- colectarea informaţiilor referitoare la rezultatele obţinute: volumul de vânzari, profitul, costurile (cheltuielile), asigurarea service-ului post-vânzare, a serviciilor catre clienţi – consultanta;
- controlul forţei de vânzare – evaluarea performanelor (aptitudini, abilităţi, cunoştinţe referitoare la produs, la tehnica vânzării);
- delimitarea teritoriilor de vânzare (pe sectoare, zone);
- stabilirea bugetului departamentului de vânzare;
- dezvoltarea unor masuri specifice pentru promovarea produselor pentru diferite grupe de clienti;
- determinarea de noi clienti si contactarea in teritoriu a beneficiarilor sau a potentialilor clienti si prezentarea ofertelor firmei;
- intocmirea saptamanala a unui raport care contine lista tuturor clientilor potentiali contactati fie direct, fie telefonic sau prin e-mail, intocmirea de rapoarte de activitate lunare, cuprinzand clientii contactati;
- implementarea strategiei de marketing si vanzari, sau dupa caz, a planului/ actiunilor punctuale de marketing, aferente activitatilor societatii, in conformitate cu standardele interne de raportare si control bugetar ale societatii, de atingerea scopurilor si de realizarea obiectivelor stabilite prin strategia/planul/actiunile de marketing respective;
- identificarea si conceptia de noi produse si servicii pentru portofoliul societatii si se implica in imbunatatirea celor existente;
- posesor permis de conducere categ. B-min. 3 ani;
- domiciliul stabil in Bucuresti.


CERINTE

- studii superioare finalizate cu examen de licenta – obligatoriu, cursuri - tehnici vanzari si comunicare;
- experienta in vanzari minim 5 ani;
- experienta intr-o functie de conducere – minim 3 ani;
- cunostinte de management buget;
- esential: abilitati solide de organizare, comunicare, control, negociere si conducerea de personal;
- cunoştinţe de specialitate (economice, comerciale, fiscale, vamale, financiare, de legislaţie internă şi externă specifică, de uzanţe comerciale);
- prezenta agreabila – empatie;
- persoană orientată spre acţiune, conştiincioasă şi serioasă, riguroasă în realizarea sarcinilor;
- bun negociator, orientat catre clienti, deschis, comunicativ, atentie la detalii;
- seriozitate si entuziasm, rigurozitate si creativitate;
- capacitate de analiza, capacitate decizionala, gandire previzionala si strategica;
- rezistenţă la oboseală, stres, solicitări fizice şi intelectuale;
- rezistenţă la sarcini repetitive;
- adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situaţii de criză;
- inteligenţă peste nivelul mediu (capacitate de analiză şi sinteză, memorie dezvoltată, judecată rapidă, capacitate de deducţie logică);
- usurinţă în exprimarea ideilor (creativitate);
- capacitate de planificare şi organizare;
- capacitate de coordonare;
- capacitatea de asumare a responsabilităţilor;
- capacitate de relaţionare interumană, spirit de echipă;
- capacităţi persuasive, eficienţă personală
- comportament etic/integritate morală- spirit de echipa, o buna cunoastere a comportamentului uman;
- experienta acumulata in domeniile: comercial-marketing, analiza financiara, statistica, import-export, media, advertising;
- competente de negociere si persuasiune;
- competente de comunicare si relationare;
- Competenţe şi aptitudini de utilizare a calculatorului: operare programe uzuale, Word, Exell, Powerpoint, Access ,competenţe obţinute prin autoinstruire şi practică, internet.
- experienta in domeniul distributiei articolelor de feronerie pentru usi;
- detinerea unui portofoliu de clienti in domeniul distributiei de feronerie pentru usi;
- intentia de colaborare pe termen mediu si lung;
- orientare catre rezultate.


BENEFICII OFERITE

Se vor stabili in urma interviului.


DESCRIEREA FIRMEI

S.C. GRAND SECRET GUARD S.R.L. este importator si distribuitor pentru feronerie usi si accesorii pentru mobilier, origine Rusia si Belarus pentru marci recunoscute pe piata de profil, cum sunt Apecs, Gardian, Trade Lock, Renz, Elbor, Likchel, Crit, etc. si asigura desfacerea unei game largi de produse prin intermediul punctului de lucru din Afumati - Ilfov, cat si prin intermediul retelei proprii de distributie. In prezent intentioneaza sa introduca pe piata europeana usi de exterior metalice, fabricate de firma Gardian - Rusia.