Director Adjunct Trezorerie

Everyday Business

16-07-2009 | EXPIRA LA 22-07-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

1. INVESTITII

1.1 Furnizeaza lunar rapoarte catre managementul companiei pentru verificarea diferitelor tipuri de scenarii cu privire la investitii si la optimizarea fluxului e numerar ;
1.2 Revizuieste si analizeaza oportunitatile de investitii impreuna cu CFO
1.3 Coordoneaza una sau mai multe portofolii de investitii pentru a se asigura ca returul din investitii din portofoliu se potriveste sau depaseste estimarile, incluzand nivelul de risc;
1.4 Negociaza termeni si conditii privind investitiile partenerilor de afaceri sau intelegerilor privind comisioanele si actioneaza cu constiinciozitate in ceea ce priveste investitiile sau potentialul de investitii;

1.5 Asista CFO pentru angajarea managerilor sau consilierilor din exterior daca este cazul, pentru a optimiza evolutia investitiilor in cadrul companiei.

2. PLATI

2.1.Coordoneaza impreuna cu departamentul de Plati toate platile efectuate de care companie astfel incat acestea sa fie efectuate in timp si in ordinea stabilita;
2.2.Mentine baza de date in ceea ce priveste platile effectuate de catre companie si furnizeaza managementului rapoarte cu platile efectuate
2.3 Realizeaza atributii de coordonare a platilor conform standardelor de calitate ;

3. MANAGEMENTUL DEPARTAMENTULUI TREASURY
3.1 Coordoneaza sedinte cu angajatii pentru a discuta portofoliul performantelor, strategiilor, programelor de investitii, probleme legale, pozitii, organizare, aspecte bugetare, probleme personal, probleme tehnice si statutul programelor si proiectelor.
3.2 Participa la seditele consiliului de adminstratie, ale partenerilor de afaceri, ale investitorilor si la conferinte pe probleme de industrie, pentru a fi la zi cu oportunittile de investitii ;
3.3 Directioneaza revizuirea reglementarilor, regulilor si a procedurilor departamentului pentru a fi in concordanta cu modificarile din lege sau cu cele din politica statului privind investitiile ;

4. ALTELE

4.1 Participa in programul de implementare a programeor pentru calitate sau alte proiecte strategice ale companiei ;
4.2 Efectueaza alte activitati care i-au fost atribuite


CERINTE

1. Diploma de absolvire in afaceri, economie, contabiliatte sa alte domenii asemanatoare;
2. Experienta profesionala de 8 ani in administrarea casieriei si in financiar;
3. Experienta profesionala de 3 ani in coordonarea casieriei;
4. Cu experienta in planificare si expertize financiare;
5. Bune abilitati de utilizare a computerului;
6. Bune cunostinte de Limba engleza (scris si oral);
7. Abilitati interpersonale si de management;
8. Abilitati de negociere si capacitatea de a rezolva problemele repede si eficient.

Abilitati necesare :

1. Management financiar
2. Calitati manageriale
3. Ingeniozitate
4. Orientat catre obtinerea de rezultate bune


DESCRIEREA FIRMEI

Everyday Business is a business solutions company which provides support services in the outsourcing, IT, HR, legal and financial fields, and targets mainly to cater small and middle--sized companies in Romania

Based in Romania, Everyday Business is focused on serving the needs of Romania\'s small and middle-sized businesses. We are currently catering the needs of 12 companies with access to wide range of market all over the country. We also work with a number of carefully chosen partners who extend our geographical, product and vertical coverage for the benefit of our customers. We work with a network of certified business partners throughout Romania to provide solutions and services for our clients.