Job expirat
Daca vrei sa te alaturi echipei noastre ca DEPUTY PROJECT MANAGER, vei avea urmatoarele responsabilitati:
- gestionarea proiectelor noi ale site-ului, participand la stabilirea obiectivelor, elaborarea planului si lansare
- urmarirea derularii proiectului (resurse, timp, bani) si atingerii obiectivelor
- identificarea si analizarea riscurilor, stabilirea metodelor de control
- solutionarea eventualelor probleme aparute si replanificarea etapelor proiectului
- pastrarea relatiei cu clientii pe toata durata desfasurarii proiectului, raspunzand cu promtitudine solicitarilor acestora
- colaborarea permanenta cu restul departamentelor in vederea asigurarii coerentei si eficientei comunicarii.
- studii superioare finalizate
- absolvirea de cursuri de project management constituie un avantaj
- experienta relevanta in unul din domeniile: business development, marketing, vanzari (e-commerce sau IT)
- limba engleza ¿ nivel avansat
- cunostinte avansate PC: MS Office (Word, Excel, PowerPoint)si tehnologii web
- atitudine proactiva si gandire strategica
- foarte bune abilitati de comunicare, negociere, organizare, planificare si control
- permanenta orientare catre client
¿ pachet salarial motivant
¿ oportunitati de dezvoltare profesionala
¿ bonusuri in functie de realizari
Suntem parte a grupului american de investitii New Century Holdings, unul dintre cei mai importanti investitori straini din Romania si avem o experienta de peste 6 ani în crearea de oportunitati pentru folosirea la maximum a internetului in Romania.
Ne propunem sa fim permanent in avangarda tendintelor pietei si a asteptatrilor clientilor nostri actuali sau potentiali
Suntem o echipa tanara care isi propune sa creasca valoarea companiei prin dezvoltarea de proiecte online si offline de calitate, bazandu-ne pe standardul ridicat al pregatirii noastre si totodata pe abordarea profesionista a managementului companiei.
Cultura noastra organizationala isi propune:
¿ sa ofere posibilitati de dezvoltare profesionala ;
¿ sa extinda gradul de participare a angajatilor în procesul de luare a deciziilor;
¿ sa se sprijine în mai mare masura pe spiritul de echipa si pe recunoasterea contributiei individuale la efortul colectiv ;
¿ sa stimuleze respectul reciproc între manageri si subordonatii lor.