DEPUTY CHIEF ACCOUNTANT - companie multinationala

ABC Human Capital

18-01-2012 | EXPIRA LA 17-02-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

- conduce si organizeaza, impreuna cu contabilul sef, activitatea departamentului financiar-contabil;
- supravegheaza contabilitatea;
- analizeaza activitatea economico- financiara a societatii;
- controleaza operatiunile contabile efectuate la nivelul societatii, procedeele de prelucrare utilizate precum si exactitatea datelor contabile furnizate;
- participa la operatiunile de inventariere a patrimoniului urmarind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii;
- asigura respectarea regulilor de intocmire a bilanturilor contabile;
- asigura pastrarea evidentelor justificative, a registrelor si a bilanturilor contabile;
- asigura efectuarea corecta si ritmica a operatiilor de decontare cu furnizorii si beneficiarii;
- asigura relatiile cu banciile si alte institutii financiare, propune masuri corecte pentru inlaturarea unor situatii fianciare nefavorabile;
- asigura respectarea legislatiei contabile si fiscale;
- intocmeste situatii contabile lunare;
- verifica, analizeaza si certifica soldurile din balanta de verificare;
- intocmeste balanta de verificare, declaratiile de TVA, bilantul, calculul impozitului pe profit;
- pregateste documente pentru deschiderea de conturi si subconturi;
- organizeaza si gestioneaza registrele contabile;
- supravegheaza reconcilierea si inchiderii conturilor;
- asigura desfasurarea in conditii optime a procesului de auditare a situatiilor fianaciare .


CERINTE

- studii superioare in domeniul financiar- contabil;
- cunostinte de limba engleza la nivel avansat (se fac raportari catre firma mama);
- sa probeze o vechime de cel putin 5 ani in domeniu;
- sa posede cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric financiar - contabil;
- experinta pe exporturi/importuri, rambursari TVA;
- sa aiba cunostinte de raportare financiara- IAS;
- sa posede cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar- contabil;
- cunostinte solide de operare PC: pachetul Office;
- cunostinte de operare softuri contabile;
- capacitate de a redacta rapoarte, de a sintetiza si clarifica informatiile;
- buna capacitate decizionala
- abilitati de leader si people management
- persoana stabila, responsabila, devotata, cu initiativa si o atitudine proactiva.


DESCRIEREA FIRMEI

Furnizam solutii extinse pentru proiecte de Resurse Umane inca din 2005. Adaptam cu succes noile tendinte in domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.

Munca noastra include solutii bazate pe analize si experienta, programe de implementare a strategiilor de retentie si motivare personal adaptate fiecarui partener, analize complete ale profilurilor candidatilor, selectia strategiei optime pentru implementarea fiecarui proiect, evaluarea si monitorizarea eficientei solutiilor propuse.

Aceasta se traduce in programe inteligente sustinute prin baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si head-hunting.

Misiune: sa contribuim la indeplinirea obiectivelor partenerilor nostri prin abordarea celui mai important capital al oricarei companii; cel intelectual!