Customer Service Specialist

Best Corporate Labour Group

21-12-2015 | EXPIRA LA 20-01-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Analizarea si transmiterea informatiei in mod eficient si profesionist, astfel incat sa se ofere cea mai buna solutie pentru nevoia clientului intern sau extern;
• Preluarea si analizarea solicitarilor si sesizarilor de la clientii interni si externi;
• Inregistrarea solicitarii in mod corect si complet in sistemele informatice ale companiei;
• Prelucrarea, analiza rapoartelor / situatilor periodice si ad-hoc, propuneri de solutii de optimizare daca este cazul;
• Promovarea de produse/ servicii noi.


CERINTE

• Experienta pe un post similar;
• Experienta in domeniul telecomunicatiilor reprezinta un avantaj;
• Experienta in utilizarea SAP este un avantaj;
• Studii superioare finalizate;
• Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu/avansat;
• Abilitati de rezolvare a problemelor;
• Abilitati de vanzare;
• Orientare catre client (intern si extern);
• Spirit de echipa;
• Cunostinte in sisteme informatice tip managementul relatiilor cu clientii reprezinta un avantaj.


DESCRIEREA FIRMEI

We are a small friendly company with a personal approach to recruitment. We endeavor to treat all of our candidates how we ourselves would wish to be treated and we make every effort not to waste your time or make any false promises of work that we cannot deliver upon.