Job expirat
- Comunicare via e-mail (ocazional prin telefon) cu clientii pentru gestionarea reclamatiilor sau a diverselor situatii intampinate de acestia
- Gestionare a cazurilor dificile (pierderea coletelor, deteriorarea lor etc.);
- Investigarea cazurilor; statusul din sistem, colaborarea cu toate departamentele implicate;
- Rezolvarea solicitarilor clientilor pe o cale cat mai profesionista
- Urmarirea cazurilor pana la solutionare si oferirea de feedback clientilor
-Minim 6 luni experienta pe o pozitie similara
-Studii medii
-Bune abilitati de comunicare, deschis, orientat pe rezolvarea situatiilor dificile
-Gandire pozitiva, deschis, focusat pe gestionarea cu profesionalism a situatiilor intampanite si gasirea solutiilor potrivite
-Ferm si echidistant, care sa priveasca obiectiv situatiile de gestionat
-Serios, responsabil, proactiv, interesat de un angajament profesional de lunga durata
-Cunostinte operare MS Office
Posibilitati de dezvoltare in alte departamente ale companiei
Salariu motivant (peste media pietei de profil) + bonusuri lunare in functie de rezultate
Se asigura transport la sediu cu microbuzele companiei (sediul se afla in zona Pipera-Tunari)
Clientul nostru este o importanta companie ce ofera servicii de curierat si expedieri, cu o experienta in domeniu de peste 25 ani.
Candidatii sunt rugati sa aplice la recrutare@solutiiresurseumane.ro
FOXExpert ofera solutii resurse umane complete si customizate: recrutare, consultanta, salarizare, administrare personal, evaluare si dezvoltare organizationala. Investim energie, pasiune si experienta pentru a oferi cel mai bun rezultat partenerilor nostri.
Solutiile noastre. Rezultatele voastre.
Mai multe despre noi la: www.solutiiresurseumane.ro.