Job expirat
ADN-ul agentiei noastre trebuie sa fie completat de tine, daca esti talentat,  vesnic indragostit de publicitate, determinat si entuziasmat sa vii  in laboratorul nostru de idei ! 
-Propune si dezvolta concepte creative pentru campanii alaturi de echipa de creatie
- Comunica, prezinta, sustine, argumenteaza conceptele in fata Accountilor sau la client
- Responsabil cu creatia textelor incluse in mesajele publicitare – slogan, head, body copy – pentru printuri, online, spoturi tv si radio, evenimente, newslettere, comunicate, direct mailing etc.
-	Conectat serios la toate mediile de comunicare – online si offline.
-	Abilitate de a crea concepte memorabile si texte atragatoare
-	Putere de sustinere a conceptelor si convingere a audientei sale –Intuitiv si empatic, intelege cum functioneaza piata, dornic sa invete mereu ceva nou
-	Abilitatea de a-si duce conceptul spre latura vizuala 
-	Jumatatea perfecta a unui art director .
-	Competitiv si productiv in echipa creativa, motivat de performanta
-	Obisnuit cu munca intensa si deadline-uri
-	Atitudine si energie pozitiva
-	Dedicat, inclinat spre a se autodepasi si a realiza campanii mai bune decat cele pana la el
-	Absolvent - Publicitate, Comunicare, Jurnalism – Licenta sau Master.
ICON este o agenţie de publicitate/ comunicare full service independentă, eficientă şi creativă, prezentă în piaţă din 1998.
Oferim servicii integrate de comunicare: strategie de comunicare, creaţie, producţie/implementare, online, evenimente, promoţii, in-store.
Credem în dezvoltarea parteneriatelor pe termen lung în relaţia cu clienţii noştrii şi rămânem fideli ideii că o reclamă bună este caracterizată în doar 3 cuvinte: Relevanţă - Originalitate - Impact.
Rolul nostru este să oferim întregul proces al comunicării integrate pentru că numai dacă avem un punct de plecare corect, cu o strategie bazată pe insight, putem dezvolta o campanie creativă şi eficientă.
Dacă eşti un om de publicitate -  atunci dă startul unei cariere aici, într-un job provocator cu oportunităţi de dezvoltare, atât profesional cât şi personal. Merită să înveţi mai multe despre industria publicitară pentru că „cea mai proastă zi într-o agenţie de publicitate este cu mult mai interesantă decât cea mai bună zi într-o bancă”.
http://www.iconadv.ro/