Coordonator sisteme informatice HR- limba franceza

BRD - Groupe Societe Generale

20-02-2015 | EXPIRA LA 22-03-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Obiectivul / Ratiunea de a fi a postului
Responsabil functional pentru aplicatiile HR utilizate de SSC HR
Coordoneaza si monitorizeaza activitatile de mentenanta aplicativa a Sistemelor Informatice de Resurse Umane (SIRH)
Coordoneaza, monitorizeaza, prioritizeaza si arbitreaza activitatile de analiza si studii in vederea intelegerii nevoilor complexe ale clientilor pentru aplicatii noi si/sau evolutii/upgrade-uri ale aplicatiilor déjà utilizate, iar ulterior transpunerea acestora in specificatii functionale

Responsabilitati principale
Coordoneaza si monitorizeaza activitatile de colectare si analiza a nevoile complexe ale clientilor pentru aplicatii noi si/sau evolutii/upgrade-uri ale celor existente, arbitreaza si prioritizeaza nevoile acestora cu echipele tehnice, redacteaza specificatiile functionale, mentine legatura permanenta atat cu utilizatori de sisteme HR, cat si cu echipele tehnice de dezvoltare;
Coordoneaza si monitorizeaza activitatea de suport nivel 2 si configurari, testare, UAT pentru aplicatiile HR: Charisma, Neocase, EDM, etc;
Mentenanta aplicativa pentru aplicatiile HR: Charisma, Neocase, EDM, etc;
Elaboreaza planul de formare interna, coordoneaza si monitorizeaza activitatea de formare interna pentru aplicatiile de resurse umane: Charisma, Neocase, EDM, etc.;

Particularitatile postului ocupat :
1. Gestioneaza relatia cu clientii sistemelor informatice:
 Participa la comitetele saptamanale/lunare/trimestriale cu clientii;
 Colecteaza nevoile de evolutii ale clientilor, elaboreaza planurile de actiune pertinente pe care le ajusteaza periodic.
2. Gestioneaza relatia cu echipele tehnice / furnizorii sistemelor informatice:
 Participa la comitetele de mentenanta aplicativa (urmarire evolutii si anomalii sisteme)
 Contribuie la redactarea planurilor de livrare patch-uri coreland nevoile de business cu capabilitatile furnizorilor de software

3. Gestioneaza activitatile de imbunatatire continua a proceselor
Propune solutii de imbunatatire a proceselor, a mijlocelor folosite, planifica si evalueaza rezultatele acelor propuneri.

La solicitarea scrisa a conducatorilor ierarhici, indeplineste ocazional si alte sarcini specifice activitatii entitatii in care isi desfasoara activitatea si care sunt prevazute de documentele normative ale EBS, fara a i se schimba felul muncii.


CERINTE

Limbi straine:

Franceza - nivel avansat (B2-C1)
Engleza - nivel avansat
1. Experienta profesionala:
Experienta de 3 ani in gestionarea aplicatiilor de resurse umane (PeopleSoft HCM, SAP, Charisma,etc)
Experienta de 5 ani in resurse umane
Experienta de 3 ani pe aplicatii MS Office (Word, Excel, PowerPoint, MS Access)

2. Educatia:
Studii universitare de preferat IT si/sau HR (avantaj Master in Resurse Umane)


DESCRIEREA FIRMEI

BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.

Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.