Coordonator Raportare- Societe Generale European Business Services

BRD - Groupe Societe Generale

24-04-2013 | EXPIRA LA 24-05-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Planifica si gestioneaza intocmirea si livrarea de rapoarte corecte si coerente, periodic sau la cerere, catre partile-cheie implicate, coordonand activitatile de raportare si asigurandu-se ca se respecta acordurile de nivel al serviciilor stabilite (SLA)
Contribuie la definirea obiectivelor operationale pentru activitatea de raportare, sub supravegherea Directorului Suport si conform obiectivelor generale
Revizuieste sarcinile primite pentru a se asigura ca totul este clar si gestioneaza activitatile de raportare
Este responsabil de asigurarea inchiderii tuturor tichetelor referitoare la raportare sau de escaladarea lor catre persoanele abilitate, conform politicilor si SLA-urilor definite
Este responsabil de solutionarea intrebarilor/solicitarilor referitoare la raportare escaladate de Contact Center, daca este cazul, in conformitate cu politicile si SLA-urile definite
Intocmeste rapoarte de complexitate variabila pentru a asigura conformitatea cu SLA-urile definite
Defineste procedura de tratare a solicitarilor spontane, in conformitate cu politicile si procedurile de lucru, cu volumul de munca existent si cu importanta/urgenta solicitarilor
Se asigura ca activitatile de raportare sunt in concordanta cu celelalte arii de activitate, pentru a asigura satisfactia deplina a clientilor
Raporteaza catre Directorul Suport cu privire la statusul, problemele si planificarea activitatilor de raportare
Efectueaza verificari de calitate asupra rapoartelor si activitatilor de raportare, pentru a asigura corectitudinea rapoartelor intocmite, mai ales a celor mai complexe si/sau sensibile
Identifica si orienteaza punerea in aplicare de actiuni corective, in cazul nerespectarii SLA-urilor
Identifica si sustine implementarea initiativelor de imbunatatire continua a proceselor, procedurilor si instrumentelor de raportare.


CERINTE

- Cunostinte avansate programare si utilizare aplicatii informatice

- Minim 2 ani de experienta in resurse umane, inclusiv in raportare de resurse umane

- Studii universitare finalizate

- Cunostinte avansate limbile engleza si franceza

- Atentie la detalii

- Adaptabilitate, eficienta si initiativa

- Capacitate de relationare si lucru in echipa


DESCRIEREA FIRMEI

BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.

Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.