Coordonator Procese Interconectare

UPC Romania S.A.

07-08-2014 | EXPIRA LA 06-09-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Dezvolta si mentine relatiile contractuale cu operatorii de interconectare pe procesele asignate, actionand ca interfata de comunicare si prim punct de contact pentru partenerii de interconectare.
Asigura gestiunea documentelor de interconectare (contracte, acte aditionale, etc.) in conformitate cu standardele industriei telecom si ale autoritatilor nationale de reglementare in telecomunicatii.
Participa la proiecte si studii legate de capacitati, portabilitatea numerelor, calitatea serviciilor, facturare, raportarea veniturilor si cheltuielilor, raportare trafic etc.
Participa la definirea, implementarea si actualizarea strategiei de interconectare, in cooperare cu specialisti din alte departamente, cu privire la urmatoarele aspecte: arhitectura retelei, redimensionare capacitati, dezvoltare interconectari noi, portabilitate, facturare, procesul de contractare.
Coopereaza intern departamentele aferente pentru a asigura acuratetea datelor din sistemul de facturare de interconectare si a facturilor de interconectare.
Colaboreaza intern cu departamentele aferente pentru buna functionare a procesului de plata a facturilor primite si de colectare a sumelor facturate pentru a asigura veniturile companiei si a evita penalitati.
Actioneaza ca element de legatura in proiectele de interconectare inter-departamentale (portabilitate, raportare).
Asigura implementarea si respectarea deciziilor autoritatilor de reglementare in telecom.
Participa ca membru al echipei la indeplinirea obiectivelor departamentale.


CERINTE

Studii superioare.
Experienta de lucru in industria telecom intr-o pozitie similara constituie un avantaj.
Limba engleza nivel mediu (scris si vorbit).
Abilitati foarte bune de lucru cu pachetul Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Visio).
Abilitati de coordonare a unui proiect; capacitatea de a prioritiza, capacitate de organizare si gestionare a mai multor proiecte simultan.
O buna gestionare a timpului de lucru.
Orientare catre rezultate, spirit de initiativa, dinamism, precizie si eficienta in activitatile realizate.
Nivel ridicat de integritate si dedicare; capacitatea de a asigura confidentialitatea informatiilor.
Abilitati foarte bune de prezentare, negociere si comunicare - scris si verbal.
Orientare catre client.
Planificare si actiune strategica.
Construirea si valorificarea talentului.
Abilitatea de a-i inspira si motiva pe ceilalti.
Abilitati de lucru in colaborare si influentarea celorlalti.
Abilitatea de autoevaluare si continua perfectionare.
Creativitate si inovatie.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.