24-12-2013 | EXPIRA LA 23-01-2014
Job expirat
Experienta mai mare de 5 ani in coordonarea unei echipe, si in pilotajul activitatilor de resurse umane
·         In cadrul serviciului Gestiunea Administrativa a personalului, veti coordona o echipa de 5 persoane, in medie, si sunteti responsabil de calitatea operatiunilor. Puteti fi solicitat sa contribuiti la activitatile asistentelor, enumerate mai jos :
 
·         Efectuarea lucrarilor corespunzatoare inaintea platii : ore suplimentare, zile lucrate, zile de recuperare, persoanele de serviciu/mentenanta permanenta si declaratiile interventiilor efectuate in acest timp, prime, ICD – Indemnizatii Compensatorii pentru deplasari (control, calcul, inregistrare)
·         Inregistrarea mutarii salariatilor si gestionarea contului lor de mobilitate : mutari / detasari si alte procese de gestiune individuala ( schimbarea codului de regim, schimbarea nivelului salarial si/sau revizii salariale)
·         Administrarea absentelor (maternitate, concediu sabatic, concediu pentru crearea intreprinderii, dosarele invalizilor, concedii/RTT, concediu medical, oprirea lucrului (greva), extensii, autorizarea absentelor...)
·         Administrarea dosarului salariatului (optiune restaurant, date personale ale salariatilor, examene bancare)
·         Administrarea campaniilor curente ( investirea CET, certficatele pentru scoala, alocatie copii, RTT negative, datele personale ale salariatilor, transport)
·         Realizarea campaniei  "auxiliari pentru concedii/vacante" : centralizarea nevoilor entitatilor, strangerea/recensamantul candidaturilor, selectarea candidatilor si stabilirea contractelor
·         Administrarea operatiunilor administrative care necesita o puternica abilitate tehnica, legata de actele complexe de administrare (invaliditate)
·         Administrarea recrutarilor temporare/ocazionale : controlul facturarii lunare, deschiderea litigiului si urmarirea facturii eronate, plata facturilor
·         Inregistrarea datelor referitoare la ansamblul operatiunilor de gestiune administrativa in Sistemul Informatic RH
 
·         Activitati generale de serviciu :
 
-Asigurarea unei supravegheri permanente asupra gestiunii administrative a personalului
      -Asigurarea raspunsurilor la intrebarile clientilor, escaladate de consilierii Filierelor RH si asigurarea asistentei si sfaturilor necesare domeniului de activitate RH : atestari/certificari, credit de locuinta 1%, duplicat/copie dupa fluturasul de salariu...
      -Asistarea, informarea si consilierea actorilor RH din SGPM, ierarhiilor si colaboratorilor din serviciile centrale in domeniul regulilor si procedurilor RH
Studii universitare
Master in domeniul resurselor umane (Bac +5)
Franceza: Avansat
Engleza: Avansat constituie avantaj
BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.
Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.