Job expirat
- Planifica, organizeaza , coordoneaza si evalueaza activitatile din centru , intr-un mod profitabil, asigurand satisfactia clientilor
- Dezvolta si promoveaza serviciile si produsele oferite de centru 
- Mentine standardele operationale la cel mai inalt nivel
- Coopereaza cu departamentul marketing pentru cresterea vanzarilor
- Coordoneaza, supervizeaza si evalueaza angajatii
- Reprezinta centrul in relatiile protocolare cu furnizorii
- studii superioare 
- experienta in spa-uri/centre medicale/hoteluri/centre infrumusetare : minim 4 ani.
- experienta in coordonarea personalului
- abilitati: 
     - excelente abilitati de comunicare scrisa si verbala si administrative , 
     - auto organizare, planificare si negociere,
     - poate  lua decizii rapide , eficiente si responsabile,      
      - capabila sa efectueze mai multe sarcini simultan,         
      - capabila sa inspire incredere si respect in clienti, angajati si furnizori; 
      - abilitati in rezolvarea conflictelor, 
      - cunostinte de baza casierie/gestiune/contabilitate
      - foarte bune cunostinte de lucru cu calculatorul MS OFFICE, Ciel
      - cunostinte limbi straine ( min. 1) – engleza obligatoriu, scris si vorbit
      - caracteristici: pozitiva, dinamica, activa, responsabila, ordonata, cu o prezentare personala ingrijita, capabila sa mentina contact vizual permanent cu un interlocutor si sa zambeasca cu usurinta, rezistenta la stres. Dornica  a se dezvolta profesional , de a invata si de a-si imbunatati cunostintele in mod constant
Servicii in domeniul ingrijirii corporale,Distributie aparatura si cosmetice profesionale , Cursuri