Contact Center Operator - perioada determinata

Eureko Romania

27-02-2013 | EXPIRA LA 29-03-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Verifica eligibilitatea asiguratilor si a furnizorilor;
- Rapoarte de activitate lunare către departamentul de subscriere si despăgubiri;
- Monitorizeaza furnizorii de servicii medicale precum si activitatea acestora;
- Efectueaza programari;
- Preia apelurile telefonice de la clienti si furnizori si solutioneaza cererile acestora prin oferirea unor informatii explicative;
- Indruma clientii in colaborare cu asistentele medicale ,pentru orice problema medicala sau pentru orice urgenta medicala;
- Efectueaza diferite operatiuni in aplicatia software interna (introducerea comenzilor emise de clienti, monitorizarea activitatii clientilor si a comerciantilor si actualizarea statusului acestora etc;
- Preia şi înregistrează eventualele reclamaţii ale asiguraţilor în baza de date ajutând la soluţionarea acestora prin strângerea de informaţii elocvente din sistem.


CERINTE

- Minim 6 luni experienta pe o pozitie similara;
- Engleza - nivel mediu;
- Aptitudini de comunicare;
- Dinamism, entuziasm;
- Orientare catre client.


BENEFICII OFERITE

Salariu atractiv + bonuri de masa si decontare transport


DESCRIEREA FIRMEI

Eureko Romania is part of Eureko Group (www.eureko.net), one of the largest financial groups in the Netherlands.
Our mission is to guarantee our clients protection, trust, transparency and a long-term partnership through our financial consultants? professionalism and best financial plans.
Through our wide range of financial services products: Pension, Health and Life Insurance, we constantly strive to provide our clients with reliable services and products.
Join Eureko Romania team and you will find out how you can move your career to the next level.