Job expirat
•	Răspunde de evidenţa contabilă primară a societaţii.
•	Asigură întocmirea, circulaţia raţională şi păstrarea documentelor primare care stau la baza înregistrarilor contabile;
•	Asigură ţinerea la zi a evidenţei intrărilor si ieşirilor, întocmirii corecte şi la timp a documentelor specifice, precum şi a respectării măsurilor stabilite referitor la circulaţia documentelor utilizate la efectuarea înregistrarilor contabile primare.
•	Asigură evidenţa gestiunilor de valori materiale şi a bonurilor de consum, verifică stocul la sfirsitul lunii şi îl comunică administratorului.
•	Răspunde de intocmirea registrelor contabile zilnice (Registrul de casă, Nota de recepţie, Raportul de gestiune, Fişa de magazie, Foaia de prezenţă, etc.);
•	Coordonează operarea documentelor contabile primare primite în firmă : facturi de intrări marfa/materiale/servicii, bonuri fiscale, extrase bancare, deconturi ;
•	Coordonează operarea documentelor contabile primare de ieşire : avize de expediere, facturi iesite, etc. si tine evidenţa clienţilor neincasaţi precum şi a încasărilor.
•	Coordonează emiterea documentelor bancare (file CEC,BO,OP etc.) pe care le inaintează persoanei responsabile cu semnarea acestora.
•	Ţine evidenţa cronologică a facturilor emise si stabileste impreuna cu administratorul numerotarea acestora pe baza deciziei acestuia.
•	Preia si verifică seturile de documente din departamentele comerciale, înregistrează deconturile pentru deplasarile externe;
•	Efectuează inventarierea furnizorilor şi clienţilor pe baza extraselor de cont şi confruntă datele cu evidenţa primară.
- experienta minim 2 ani in contabilitate primara
 - permis de conducere cat B
 - abilitati bune de operare calculator: MS Office, Internet