CONTABIL SEF – COMPANIE MULTINATIONALA

Freemarkonsult International

11-12-2008 | EXPIRA LA 17-12-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Asigurarea efectuarii inregistrarilor contabile fara erori si conform reglementarilor legal - contabile in vigoare, orientandu-se catre acest scop, derularea si tinerea sub control a activitatilor de control financiar si inspectie;
- Intocmirea in mod corespunzator si la timp a declaratiilor si corespondentelor oficiale si indeplinirea obligatiilor privind toate declaratiile si instiintarile legale ale societatii fata de institutiile oficiale;
- Efectuarea rapoartelor conform legislatiei, raportarii interne a societatii si faptelor; asigurarea finalizarii activitatilor de control intr-un mod corespunzator politicii firmei la controalele externe si interne;
- Inregistrarea tuturor operatiunilor financiare ale societatii in conformitate cu normele si standardele interne ale societatii;
- Controlul conformitatii solicitarilor de plata (al intregului personal al firmei, achizitionarea de materiale si al firmelor subcontractoare) cu regulamentele, contractele si meritelor si avizarea platilor;
- Inregistrarea in contabilitate conform normelor legale in vigoare si a planului general de conturi, verificarea bilanturilor si a balantelor de verificare si intocmirea situatiilor financiare consolidate;
- Activitatile firmei asigurarea raportarii administratiei superioare a rezultatelor de realizare si bugetelor sub lumina scenariilor viitoare si obiectivelor, consolidand proiectiile de venituri si cheltuieli, in baza centrelor de cheltuieli, paralel procedurilor de aplicare a bugetului;
- Desfasurarea de activitati legate de procesul de deschidere, inchidere si de control al punctului de lucru, derularea corespondentei cu institutiile abilitate;
- Pentru a nu da nastere oricaror obligatii legale ce privesc firma, recomandarea masurilor de precautie necesare, aplicarea si efectuarea controalelor pentru realizarea in mod corespunzator tematicii a tuturor drepturilor lucratorilor si angajatilor;
- Controlarea la perioade stabilite a punctelor de lucru din punctul de vedere al operatiunilor de casa, conform procedurilor legale etc;
- Efectuarea activitatilor legate de administrarea impozitelor in cadrul coordonarii cu Directorul Economic.


CERINTE

- Absolvent studii superioare in domeniul economic;
- Cunostinte de limba engleza nivel inalt;
- Experienta minim 3 ani in domeniul financiar contabil;
- Cunostinte legate de domeniul financiar (ex. plati, diverse raportari, cashflow etc.);
- Persoana motivata, dinamica, dornica de dezvoltare profesionala.


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem companie de consultanta in domeniul resurselor umane, prezenta pe piata romaneasca de profil, din anul 1994.
Nr. operator date cu caracter personal: 6065.