Job expirat
-	Verificarea si controlul permanent asupra circuitului de disponibilitati-trezorerie al companiei;
-	Verificarea si avizarea documentelor contabile (registre de casa, deconturi de cheltuieli, facturi, s.a.);
-	Evidenta scriptica a gestiunii;
-	Coordonarea si verificarea asupra inregistrarii contabile a documentelor;
-	Verificarea soldurilor contabile si inchiderea balantei contabile lunare;
-	Evidenta si controlul asupra datoriilor si creantelor companiei;
-	Calcul salarial.
-	Experienta de minim 4 ani in domeniul de contabilitate
-	Studii economice superioare.
-	Cunostinte avansate de contabilitate financiara si de gestiune;
-	Cunoasterea avansata a legislatiei financiar-contabile si a codului muncii;
-	Cunoastere limba engleza : nivel avansat;
-	Cunoasterea avansata operare computer, microsoft office;
-	Cunostinte operare softuri contabile;
-	Rezistenta la stres;
-	Initiativa si receptivitate la solicitarile profesionale;
-	Capacitatea de a respecta deadline-uri;
-	Capacitate de analiza si sinteza;
-	Abilitati de coordonare, planificare si organizare.
CreditAmanet este o institutie financiara infiintata in luna Septembrie a anului 2008.In numai 4 ani compania a concretizat peste 30 agentii, pana la sfarsitul anului 2012 continuandu-si dezvoltarea numarului de locatii.
CreditAmanet ofera ca servicii operatiuni de creditare tip amanet,cumparare aur si argint precum si operatiuni de schimb valutar.
Sub brandul CreditAmanet functioneaza doua societati: DIGITAL SALE SRL- amanet si EUROCREDIT EXCHANGE SRL - schimb valutar, ambele activitati fiind acreditate de Banca Nationala a Romaniei.