Contabil sef

Business Channels Connect

09-11-2013 | EXPIRA LA 09-12-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Urmareste, coordoneaza, verifica si raspunde de contabilitatea patrimoniului: a operatiilor de capital, imobilizarilor, stocurilor, tertilor, trezoreriei, cheltuielilor, veniturilor si rezultatelor, contabilitatea angajamentelor si altor elemente patrimoniale si extrabilantiere, precum si contabilitatea de gestiune;
• Urmareste, coordoneaza, verifica si raspunde de activitatea de casierie din cadrul societatii;
• Urmareste respectarea principiilor contabile si ale evaluarii patrimoniului;
• Supervizeaza implementarea procedurilor contabile adoptate si a programelor de contabilitate si de gestiune; Propune noi proceduri; Implementeaza noutatile legislative din domeniu financiar-contabil;
• Raspunde de respectarea politicilor contabile si a procedurilor de lucru aprobate si ca acestea sunt in concordanta cu reglementarile fiscale si contabile valabile la momentul respectiv;
• Asigura si raspunde de intocmirea balantei de verificare la termenele stabilite de legislatia in vigoare;
• Asigura si raspunde de inchiderea lunii la termenele stabilite, intocmeste balanta de verificare lunara si asigura reconcilierea conturilor din balanta;
• Coordoneaza activitatea de salarizare, efectueaza impreuna cu referentul salarizare calculul salariilor; asigura intregistrarea lor in contabilitate, stabileste taxelor aferente datorate cu respectarea legislatiei in vigoare;
• Intocmeste corect si la timp declaratiile catre autoritati si raspunde pentru depunerea lor in termen la autoritatile competente; Tine legatura cu administratia financiara si cu celelalte institutii ale statului, si monitorizeaza permanent situatia societatii in raport cu acestea;
• Stabileste obligatiile de plata ale societatii constand in impozite, taxe si alte contributii obligatorii catre institutiile statului si raspunde de corectitudinea acestora si de plata in termen;
• Asigura comunicarea cu personalul subordonat prin transmiterea in cascada a informatiilor primite de la nivelurile ierarhice superioare precum si transmiterea informatiilor in sens invers;


CERINTE

• Studii superioare in domeniul economic;
Acreditare expert contabil
• Cunoastinte temeinice de legislatie din domeniu financiar-fiscal si contabil;
• Cunostinte de contabilitate financiara si de gestiune;
• Gândire analiticã şi strategicã;
• Luarea deciziilor;
• Managementul resurselor umane: comunicare, evaluare, coordonare, motivare, dezvoltare;
• Orientare spre detaliu, rigurozitate;
• Abilitate de comunicare şi de colaborare;
• Abilitatea de a organiza si a prioritiza activitatile profesionale;
• Orientare spre rezultate;
• Cunostinte de operare pe calculator (Excel – nivel avansat).


BENEFICII OFERITE

Salariu motivant.


DESCRIEREA FIRMEI

Consultanta HR, recrutare si executive search