CONTABIL – contabilitate primara

APT RESOURCES & SERVICES

19-01-2012 | EXPIRA LA 18-02-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asigura evidenta contabila a stocurilor, a relatiilor cu tertii, a trezoreriei si evidenta veniturilor si cheltuielilor:
Emite si contabilizeaza facturile de clienti interni si externi;
Inregistreaza incasarile si platile in lei conform extrasului de cont bancar;
Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa;
Opereaza avansurile din trezorerie conform deconturilor;
Inregistreaza facturile de prestari servicii de la furnizorii interni;
Inregistreaza intrari de marfa in baza documentelor primite de la magazie (facturi interne, facturi externe, DVI si NIR).
Inregistreaza bonurile de consum
Intocmeste situatii si rapoarte financiar-contabile si verifica corelarea acestora:
Intocmeste saptamanal lista facturilor emise si neincasate si lista avansurilor disponibile in lei;
Solicita periodic sau ori de cate ori este nevoie confirmari de sold de la clienti/furnizori si solutioneaza orice problema aparuta in acest sens
Intocmeste balante de verificare pentru clienti;
Intocmeste liste de avansuri din trezorerie
Intocmeste BO-urile/CEC si lista BO-urile de plata si de incasat lunar si saptamanal
Tine evidenta comenzilor lansate de catre clienti si a livrarilor partiale in programul de contabilitate Saga
Atunci cand este nevoie va merge personal si va achita diverse plati (ex:impozitul pe masini, etc)

Solicita o data la 3 luni de la Administratia Financiara fisa de platitor, apoi o transmite firmei de contabilitate ca sa faca, daca este cazul, corelatiile si corectiile necesare
Solicita de la Primarie fisa de platitor pentru impozitul datorat si depune toate eforturile ca acesta sa fie platit la timp

Participa la inventariere si introduce datele primite in urma inventarierii in programul de contabilitate SAGA
In cazul controalelor participa impreuna cu conducerea firmei si/sau avocatii acesteia la prezentarea actelor si solutionarea problemelor aparute

Intocmeste rapoartele de vanzari saptamanale si lunare ale agentilor de vanzari si le prezinta conducerii
Solicita de la acestia ori de cate ori este nevoie deconturi

Colaboreaza cu inspectorul de resurse umane pentru gestionarea corecta a dosarelor de personal si inregistrarea corecta a datelor angajatilor in Revisal
La angajarea unor persoane noi solicita de la acestia toate actele necesare – conform procedurii – pentru intocmirea dosarului de personal
Elibereaza adeverinte de venit pentru angajati
Gestiioneaza relatia cu ITM daca este cazul pentru rezolvarea situatiilor aparute


CERINTE

• NIVEL DE STUDII: Studii liceale (diploma bacalaureat) sau echivalent, ori diploma de cursuri de specialitate in domeniul financiar - contabil
• CURSURI DE PREGATIRE: in vanzari si relatii cu clientii
• EXPERIENTA: Minim 3 ani experienta in domeniu
• CUNOSTINTE NECESARE:
Cunostinte de operare PC (MS Office)
Limba egleza nivel mediu (scris, citit, vorbit)
• CERINTE PENTRU EXERCITARE
• Capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii
• Amabilitate si curtuoazie in relatia cu clientii si colegii
• Capacitatea de a lucra cu oamenii
• Simt pentru detaliul semnificativ
• Inclinatii tehnice pentru a putea intelege din punct de vedere tehnologic domeniul tipografic
• Inteligenta
• Capacitatea rapida de decizie
• Certificare in utilizarea programelor Microsoft Office (email, Word, Excel, etc) sau experienta
• Atentie concentrata si distributiva
• Memorie vizuala
• Spirit organizatoric
• Punctualitate
• Rezistenta la stres


DESCRIEREA FIRMEI

Compania noastra imbina experienta, expertiza, managementul activ si cultura creativa. Asiguram clientilor nostri know-how-ul si cunoasterea pietei din Romania pentru a ajuta dezvoltarea unui proiect de succes. Forta companiei APT Resources & Services consta in insasi echipa si in devotamentul ei pentru a oferi de fiecare data cele mai bune performante. Domeniile noastre de specialitate se incadreaza in servicii profesionale de resurse umane, incluzand recrutare & selectie de personal si consiliere in cariera.