Job expirat
• Asigura corespondenta dintre cheltuielile declarate, inregistrarile contabile si documentele suport aferente Cererilor de rambursare;
• Tine evidenta contabila pe conturi analitice pentru fiecare tip de contract (servicii, lucrari), in conformitate cu prevederile legislatiei nationale in domeniul contabilitatii;
• Tine evidenţa contabilă distinctă a cheltuielilor eligibile din cadrul proiectului şi evidenţa contabilă a altor cheltuieli decât cele eligibile şi se asigura de facturarea separată pentru cheltuieli eligibile şi pentru cheltuieli altele decât cele eligibile;
• Asigura realizarea de catre AM/OI a misiunilor de verificare a contabilitatii, punand la dispozitie toate documentele care au legatura cu proiectul;
• Furnizeaza OI şi/sau AM timp de 5 ani de la data finalizării Proiectului informaţii referitoare la veniturile generate de proiect sau orice alte informaţii solicitate referitor la condiţiile stabilite conform prezentului contract;
• Pregateste documentele contabile ce urmeza a fi anexate Dosarului Cererii de rambursare (balanta contabila lunara distincta pe proiect, alte documente contabile relevante pentru respectiva Cerere de rambursare) in conformitate cu procedura de întocmire a cererilor de rambursare dar si a altor instructiuni emise de OI/ AM/ Managerul financiar
• Contribuie la elaborarea procedurii de lucru specifice activitatii desfasurate si asigura aplicarea ei;
• Asigură arhivarea şi păstrarea în siguranţă a documentelor şi datelor computerizate aferente Proiectului
a) Nivel de studii: studii superioare economice de lunga durata;
b) Specializari: in domeniul proiectelor de investitii finantate din surse externe;
c) Alte cerinte specifice:
Minim 3 ani vechime in specialitate;
Minim 1 an experienta in derularea de contracte finantate din fonduri europene;
Cunostinte financiar – contabile avansate;
Buna cunoastere a standardelor de contabilitate internationala (IAS, IFRS), cunostinte privind legislatia financiar – contabila si fiscala in vigoare, tehnici de analiza financiara
Abilitaţi in managementul financiar al proiectelor;
Cunostinte solide de contabilitate;
Implicare eficienta in desfasurarea activitaţilor complexe;
Cunostinte limbi straine: limba engleza, scris si citit – nivel incepator;
Cunostinte operare PC: pachet Office; software specific.
Activitate principala - captarea, tratarea si distributia apei.