Contabil

Asociatia PartNET - Parteneriat pentru Dezvoltare Durabila

31-03-2015 | EXPIRA LA 30-04-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilități:

• Derulează în mod eficient activitatea financiar-contabilă a organizației în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare;
• Înregistrează operațiunile contabile cu respectarea legislației financiar – contabile (facturi, deconturi, bonuri de consum, extrase de cont, operații contabile prin casă ș.a.)
• Înregistrează încasări și plăți;
• Verifică înregistrările contabile efectuate și validarea lor;
• Înregistrează și ține evidența obiectelor de inventar, a mijloacelor fixe;
• Aplică legislaţia fiscală si contabilă la nivel de firmă;
• Participă la audit;
• Întocmește ștate de salarii, dispoziții de plată, ordine de plată;
• Centralizează și verifică pontajele;
• Menține legătura cu instituțiile statului în domeniu (ANAF, trezorerie);
• Elaborează balanță, verifică soldurile contabile;
• Întocmește declarații, situații financiare;
• Întocmește rapoarte financiare diverse;
• Oferă sprijin în raportările financiare pentru proiectele asociației;


CERINTE

Educație:
• Absolvent de studii superioare în domeniul economic;
Experiență/cunoștințe:
• Minim 5 ani experiență profesională într-un post similar;
• Constituie avantaj experiența în gestiunea contabilă a proiectelor POSDRU;
• Cunoștințe utilizare soft-uri contabilitate – SAGA;
• Cunoştinţe operare computer și utilizare pachet Microsoft Office – Word, Excel, Outlook;
• Bune cunoștinte fiscale;
• Engleză – nivel mediu;

Alte cerințe:
• Disponibilitate de lucru full-time;
• Capacitate de planificare, organizare a muncii;
• Persoană ordonată, organizată, dinamică, proactivă și cu spirit de inițiativă și de echipă;
• Abilități de planificare și organizare;
• Abilități de comunicare;
• Atitudine pozitivă;
• Confidentialitate;

Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, a cărui dată va fi stabilită de comun acord.
Așteptăm CV-urile la adresa recrutare@partnet.ro.


BENEFICII OFERITE

- pachet salarial atractiv și competitiv;
- mediu de lucru plăcut și dinamic.


DESCRIEREA FIRMEI

Asociația PartNET – Parteneriat pentru Dezvolare Durabilă este o organizație non-guvernamentală, non-profit, a cărei misiune este de a contribui la dezvoltarea durabilă pe plan economic, social și cultural, la nivel local, regional şi naţional, în mediul urban şi rural.

Această misiune este și va fi realizată prin următoarele activități:
• Promovarea și desfășurarea oricărei activități legate de accesarea fondurilor comunitare destinate României pentru implementarea de:
 Programe de dezvoltare economică și antreprenorială,
 Programe educaționale și formative,
 Programe pentru dezvoltarea socială şi cultural artistică,
 Programe de perfecţionare profesională şi vocaţională,
 Programe de cercetare și dezvoltare,
 Programe de dezvoltare a mediului,
 Programe pentru dezvoltarea comunicațiilor și a societății internaționale.
• Elaborarea de cercetări, studii de piaţă, documentaţii pentru proiecte, întocmirea propunerilor de proiecte şi identificarea partenerilor transnaţionali pentru proiecte, promovarea produselor şi serviciilor în străinatate, organizarea de întalniri de afaceri, marketing internaţional, participarea la târguri şi expoziţii în tară şi străinatate.