Job expirat
Planificare - Elaborarea si traducerea in practica a politicilor de actiune, imbunatatirea continua a metodelor de indeplinire a sarcinilor specifice.
Organizare - Repartizarea si delegarea sarcinilor precise si urmarirea realizarii acestora in functie de termenele si de tintele specifice
Alocare resurse - resurse umane, resurse materiale si resurse de timp.
Conducere si coordonare - Motivarea, invatarea, mobilizarea si comunicarea in vederea unei mai bune intelegeri, a implicarii
Control si evaluare - Cuantificarea performatelor, stabilirea standardelor si etaloanelor de calitate si de servire, prevenirea si corectarea problemelor care afecteaza negativ eficacitatea, obtinerea feedback-ului privind proiectele curente si de viitor
- Abilitati de comunicare
- Abilitati interpersonale bine dezvoltate
- Integritate si spirit etic
- Orientat spre actiune si cu simt al afacerii
- Spirit antreprenorial
- Motivat de castiguri financiare pe termen lung
- Cu obiective de viata bine precizate
- Capacitate organizatorica
- Abilitati de conducere
- Cultura generala bogata
- Experienta in vanzari
- Studii superioare
- castiguri in functie de realizari
- dezvoltare personala si profesionala
- programe de training dedicate