09-07-2009 | EXPIRA LA 15-07-2009
Job expirat
Analiza problemelor semnalate de catre clienti si oferirea de solutii in timp real, prin intermediul postei electronice, telefonului si prin interventii on-site la sediul clientului (daca este cazul)
- Respectarea procedurilor companiei in privinta furnizarii acestui tip de produse
- Stabilirea si mentinerea unei bune relatii profesionale cu clientii
- Actualizarea sistemului informatic de gestiune a solutiilor/produselor aflate in suport tehnic/garantie si a cererilor de support de la clienti
- Cunoasterea si imbunatatirea permanenta a cunostintelor despre produse software de captura si de gestiune a continutului din portofoliul companiei
- Studii superioare finalizate sau student in an terminal UPB- Electronica si telecomunicatii, Automatica si Calculatoare/ASE – Cibernetica si statistica economica/ Universitatea Bucuresti- Informatica
- Cunostinte interogari pe baze de date relationale,
- Cunostinte teoretice de programare (reprezinta un avantaj),
- Capacitate de sinteza, atent la detalii, aptitudini de comunicare
- Inclinatie catre rezolvarea de probleme,
- Orientare catre client si intelegerea nevoilor acestuia
- Seriozitate
Dezvoltare Aplicatii de Business cu functionalitati de: arhivarea si managementul documentelor, workflow, input management pe platforma EMC Documentum - leader mondial in domeniul EMC (Enterprise Content Management)
Compania STAR STORAGE este partener pe partea de dezvoltare solutii software cu companii de top la nivel mondial: EMC (Documentum), IBM (Content Manager, WebSpere), Microsoft, Oracle, Abbyy (OCR)