Job expirat
Asistenţă la execuţia misiunilor de consultanţă şi audit în IT şi management conform procedurilor şi fazelor misiunilor proprii Ensight Management Consulting;
Analizează eficient mediul IT al clientului în scopul optimizării sau automatizării proceselor de afacere;
Participă la optimizarea organizării interne Ensight Management Consulting (procese, documente, standarde, proceduri);
Gestionează relaţiile cu personalul clientului sau personalul acestuia în conformitate cu standardele specifice domeniului de activitate, firmei Ensight Management Consulting si clientului;
Coordonarea proiectelor clientilor, inclusiv analizarea problemelor, identificarea solutiilor si implementarea lor;
Analizează şi documentează temeinic rezultatele analizei tehnice în arii cum ar fi managementul bazelor de date, configurarea si administrarea retelei, servicedesk, securitatea retelei si a sistemelor, managementul resurselor sistemului si a performantelor, gestionarea inregistrarilor tehnice si a documentelor de procedura, instalarea si mentenanta hardware, administrarea perifericelor si a altor aparate, cunoasterea tehnologiilor si sistemelor existente, integrare de sisteme, proiectarea de solutii tehnice
Studii superioare (universitate; colegiu) în an terminal sau finalizate;
Limbi straine: engleza fluent, alte limbi străine constituie un avantaj;
Experienta relevanta: Linux (configuraţii complexe minim 3 ani), Windows (configuraţii complexe minim 3 ani); reţea, infrastructură, alte experienţe IT constituie un avantaj.
Orice experienţă relevantă în domeniul consultanţei sau auditului e considerată un avantaj;
Abilitatea de lucru într-un mediu dinamic, rezistent la stres, cu initiativa, etica in munca si orientare spre client.
Cunostinte de operare PC: MS Office (Word, Excel, PowerPoint; Outlook); Internet Explorer;
Excelente abilităţi de lucru atât în echipă cât şi independent.
Excelente abilităţi de analiză / sinteză şi furnizare de soluţii
Abilitatea de a lua decizii;
Creativitate şi flexibilitate;
Abilităţi superioare de prezentare, comunicare şi relaţionare într-un context de business;
Orientare catre client, orientare către rezultate; proactivitate;
Abilităţi de lucru simultan pe mai multe proiecte/activităţi, abilităţi şi cunoştinte de coordonare şi gestionare proiecte (Project Management);
Excelente abilităţi de management al timpului şi de gestionare a termenelor limită;
Abilităti de vânzare;
Bonus anual;
Posibilităţi reale de dezvoltare a carierei;
Asigurare medicala;
Bonuri de masa;
Formare profesionala (training profesional, coaching, certificari, cursuri limbi straine);
Numai candidatii selectati vor fi contactati.
Suntem una din cele mai importante companii locale de consultanta in management, cu competente complementare in domeniile: Management, Marketing, IT, Juridic, Financiar, PR & Comunicare si experienta in proiecte complexe dezvoltate pentru clienti reprezentativi din domeniile: produse industriale, servicii financiare, energie, administratie si utilitati publice, servicii profesionale, logistica, transport si distributie, telecomunicatii, constructii, publicitate, mass-media
Misiunea noastra este de a accelera evolutia clientilor nostri prin intermediul unor solutii de business integrate
Consideram ca performantele noastre si calitatea serviciilor oferite unui portofoliu foarte mare de clienti , ar putea sa motiveze orice candidat in a ni se alatura.