Job expirat
Clientul nostru este unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata imobiliara din Bucuresti. Activitatea grupului este structurata pe doua directii importante si anume: dezvoltare imobiliara si inchiriere spatii comerciale proprii.
Responsabilitati:
Intocmirea si revizuirea contractelor încheiate de societate (prestari servicii, montaj/antrepriza, inchiriere/subinchiriere, publicitate etc.);
Asigurarea relatiei cu institutiile statului (cu titlu de exemplu: Administratii Financiare, Taxe si Impozite Locale, Politie, ANPC etc);
Obtinerea tuturor avizelor/autorizatiilor necesare pentru buna functionare a societatii;
Asigurarea relatiei cu Asociatiile de Proprietari;
Reprezinta societatea in relatia cu Oficiul Registrului Comertului;
Reprezinta societatea in relatia cu instantele judecatoresti pentru solutionarea situatiilor litigioase in care este implicata societatea (cu precadere in domeniul contraventional si al executarii silite);
Oferă consiliere privind legislaţia aplicabilă societatii atat cu privire la relatiile de munca ale angajatilor cat si cu privire la activitatea desfasurata de societate;
Intocmeste diverse adrese, notificari, somatii catre clientii/furnizorii societatii, precum si catre alte persoane fizice si/sau juridice de drept privat sau publice.
Experienta pe o pozitie similara de minim 2-3 ani;
Cunostinte de drept societar si drept contractual;
Cunoştinţe privind reguli specifice ale societatilor de amanet si schimb valutar- constituie un avantaj;
Studii de specialitate finalizate;
Cunostinte avansate- pachet Microsoft Office;
Engleza nivel mediu-bun;
Seriozitate și organizare în muncă.
Pachet salarial motivant ( negociabil in functie de experienta profesionala);
Bonuri de masa.
Detalii: www.qlt.ro
Identificam, selectionam si recomandam candidati talentati prin care companiile se pot dezvolta.
Oamenii fac diferenta, iar succesul unei companii este garantat doar de calitatea oamenilor integrati in companie.