Compensation& Rewards

APT RESOURCES & SERVICES

04-10-2011 | EXPIRA LA 03-11-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

MEDIU DE AFACERI
Echipa Operaţiuni Vânzări EMEA administrează procesele, proiectele si sistemele operative comune oferind asistenţă mangerilor de proiect, clienţilor, partenerilor şi grupurilor comerciale.
MISIUNE
Furnizează asistenţă de calitate pentru organizaţia de vânzări prin asigurarea de servicii si support pentru vânzările in care sunt implicate acorduri de preţuri speciale, comisioane pentru echipa de vânzări precum şi servicii specifice de raportare.


PRINCIPALELE RESPONSABILITĂŢI

• Coordonarea adoptării de procese standardizate de vânzări (Implementarea preţurilor, Analiză RAD, Previziune de vânzări) în cadrul Departamentului de Vânzări.
• Operarea procesului de implementare a preţurilor, a datelor, a calendarului pentru Echipa de Vânzări a reţelei.
• Operarea procesului de dezvoltare a Echipei de vânzări, a datelor, a calendarului pentru Echipa de Vânzări a reţelei.
• Oferirea de suport intern si raportare in cadrul programului de compensare (raportarea intra in responsabilitatea directa a echipei GBS)
• Monitorizarea procesului si dobandirea de expertiza asupra programului de compensare (aliniere de procese, utilizarea instrumentelor si paginilor web ce contin informatii despre program, escalari interne, monitorizarea echipei GBS)
• Coordonarea completa a platilor si a activitatilor de raportare (raportarea intra in responsabilitatea directa a echipei GBS)
• Executarea proceselor specifice tarilor, acolo unde este necesar


CERINTE

• Cunoştinţe de bază de asistenţă vânzări/clienţi
• Aptitudini generale de lucru cu computerul (Sistemul de operare – Windows XP), experienţă în lucrul cu aplicatiile MS Office : Excel, Word şi PowerPoint
• Limba engleza – nivel avansat
• Cunoasterea unei alte limbi straine (in afara de limba engleza) la nivel avansat: Franceza, Spaniola, Rusa, Maghiara
• Intelegerea temeinica a operatiunilor de canal
• Aptitudini profund analitice si de rezolvare de probleme
• Abilitati de comunicare excelente (comunicare interna si externa)
• Acuratele si rigurozitate in abordare
• Orientare catre Partener si aspecte Legale
• Abordare flexibila si abilitate de a gestiona situatii complexe
• Experienţa anterioară de lucru
• Bune aptitudini de comunicare
• Simţ practic al afacerilor
• Aptitudini de organizare planificare si control
• Abilitate de a lucra cu cifre
• Excelent spirit de organizare
• Capacitate rapida de acomodare si invatare.


DESCRIEREA FIRMEI

Compania noastra imbina experienta, expertiza, managementul activ si cultura creativa. Asiguram clientilor nostri know-how-ul si cunoasterea pietei din Romania pentru a ajuta dezvoltarea unui proiect de succes. Forta companiei APT Resources & Services consta in insasi echipa si in devotamentul ei pentru a oferi de fiecare data cele mai bune performante. Domeniile noastre de specialitate se incadreaza in servicii profesionale de resurse umane, incluzand recrutare & selectie de personal si consiliere in cariera.