Client Support Trainer

AUDATEX SERVICES SRL

07-09-2009 | EXPIRA LA 13-09-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Pregateste si sustine sesiunile de training;

- Obtine si inregistreaza detalii de la clientii care solicita suport;

- Testeaza versiunile noi ale produsului;

- Rezolva problemele legate de utilizarea sistemului semnalate de utilizatori;

- Promoveaza produsele software specifice firmei;

- Pregateste rapoarte de evaluare a cursantilor;


CERINTE

Educatie:

- Studii superioare tehnice Autovehicule Rutiere



Cunostinte:

- Bune cunostinte de Microsoft Windows, Microsoft Office si utilizare internet



Experienta:

- Minim 2 ani experienta in domeniul auto



Abilitati:

- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;

- Disponibilitate pentru deplasari in tara pentru sustinerea sesiunilor de training;

- Persoana dinamica, sociabila, orientata catre client;

- Abilitati de negociere, analiza si prezentare a informatiilor;

- Disponibilitate pentru program de lucru prelungit

- Organizat, analitic, flexibil;

- Bun cunoscator al pietei daunelor auto;

- Bun cunoscator al limbii engleze, limba germana reprezinta un avantaj;

- Permis de conducere categoria B.


BENEFICII OFERITE

se discuta la momentul interviului

jobul este disponibil in Bucuresti


DESCRIEREA FIRMEI

Audatex – denumirea internationala a expertizei in date auto

Audatex furnizeazapentru sectorul asiguratorilor si reparatorilor auto servicii care permit solutionarea eficienta a daunelor.