Client Support Trainer

AUDATEX SERVICES SRL

15-12-2008 | EXPIRA LA 21-12-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Pregateste si sustine sesiunile de training;

- Obtine si inregistreaza detalii de la clientii care solicita suport;

- Testeaza versiunile noi ale produsului;

- Rezolva problemele legate de utilizarea sistemului semnalate de utilizatori;

- Promoveaza produsele software specifice firmei;

- Pregateste rapoarte de evaluare a cursantilor;


CERINTE

Educatie:

- Studii superioare tehnice, preferabil Autovehicule Rutiere

Cunostinte:

- Bune cunostinte de Microsoft Windows, Microsoft Office si utilizare internet

Experienta:

- Minim 2 ani experienta in domeniul auto

Abilitati:

- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;

- Disponibilitate pentru deplasari in tara pentru sustinerea sesiunilor de training;

- Persoana dinamica, sociabila, orientata catre client;

- Abilitati de negociere, analiza si prezentare a informatiilor;

- Disponibilitate pentru program de lucru prelungit

- Organizat, analitic, flexibil;

- Bun cunoscator al pietei daunelor auto;

- Bun cunoscator al limbii engleze, limba germana reprezinta un avantaj;

- Permis de conducere categoria B.


BENEFICII OFERITE

se discuta la momentul interviului

jobul este disponibil in Bucuresti


DESCRIEREA FIRMEI

Audatex furnizeaza pentru sectorul asiguratorilor si reparatorilor produse soft care permit solutionarea eficienta a daunelor auto.