Job expirat
- oferirea suportului tehnic clientilor companiei;
- contactarea clientilor in vederea solutionarii problemelor aparute;
- evaluarea si diagnosticarea problemelor clientilor;
- intocmirea rapoartelor de activitate.
- cunostinte de Limba Ebraica la nivel Avansat;
- cunsotinte de Limba Engleza la nivel Mediu;
- cunostinte PC: Microsoft Office, Internet Explorer;
- bune abilitati de comunicare si relationare- orientata catre client;
- persoana organizata, capabila sa solutioneze problemele aparute in timp util.
- pachet salarial motivant;
- mediu de lucru placut;
- posibilitati de dezvoltare profesionala.
ABC HUMAN CAPITAL este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, alaturi de echipa sa, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Consultantii ABC Human Capital vin cu o bogata experienta castigata in urma derularii unor complexe proiecte de recrutare, pentru posturi de middle si top management, pentru companii nationale si multinationale, la nivelul intregii tari.