Call Center Manager

BCL Group

30-04-2013 | EXPIRA LA 30-05-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Organizeaza si coordoneaza echipa de telesales, activitatea de vanzare a produselor companiei catre clientii din baza de date, fiind responsabil de realizarea targetului de vanzari stabilit;
- Se asigura ca toti clientii din portofoliu sunt in permanenta informati despre intregul portofoliu al companiei;
- Propune si fundamenteaza campanii si promotii personalizate;
- Stabileste obiectivele cantitative si calitative pentru echipa din subordine si monitorizeaza activ calitatea muncii acesteia;
- Ofera feedback membrilor echipei si propune actiuni de dezvoltare profesionala.


CERINTE

- Studii universitare finalizate;
- Experienta in coordonarea unei echipe de telesales – minim 2 ani;
- Abilitati de comunicare si relationare;
- Orientare catre client.


DESCRIEREA FIRMEI

We are a small friendly company with a personal approach to recruitment. We endeavor to treat all of our candidates how we ourselves would wish to be treated and we make every effort not to waste your time or make any false promises of work that we cannot deliver upon.