Job expirat
Cunoasteti la nivel avansat limba greaca, stapaniti la nivel intermediar pachetul Microsoft Office si aveti abilitati de comunicare, negociere si costumer care ?
Responsabilitatile pe care le veti avea in cadrul companiei-client, sunt:
Furnizarea de informatii generale (despre abonamente, despre costurile apelurilor, telefoane etc)
Facturare si colectare (termene de plata, optiuni suplimentare, cheltuieli suplimentare etc)
Up sell (oferirea spre vanzare de produse si servicii diferite)
1. Cunoasterea limbii greaca la nivel avansat - OBLIGATORIU
2. Experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj
3. Disponibil pentru lucru in ture (inclusiv sambata)
Program de lucru:
5 zile/saptamana (luni – sambata), prin rotatie, stabilit de comun acord
Liniile de apel sunt deschise de luni pana vineri : 09.00 – 21.00, sambata : 09.00-19.00
Pachet salarial/Beneficii :
Salariu fix + prima in raport cu cunostintele de limba greaca+prima de performanta+Ticket/bonuri de masa
Tip contract : contract individual de munca, pe perioada nederminata (3 luni – perioada de proba)
Durata program : partial (4h/6h per zi) sau intreg
13 zile de training – 8 ore/zi (program flexibil)
Asociatie Acces infiintata in 2010 are ca misiune promovarea si integrarea persoanelor dezavantajate pe piata fortei de munca. Este specializata in Diversitate si Economie Sociala si are o ramura dedicata persoanelor din grupurile vulnerabile.