CALL CENTER - ITALIANA PART TIME / FULL TIME

Sunshine International

06-07-2011 | EXPIRA LA 05-08-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati:
- Preluarea telefoanelor inbound/outbound in ture - program flexibil
- Transferul telefoanelor catre departamentul autorizat
- Customer support


CERINTE

- Cunoasterea limbii italiene nivel avansat (citit, scris, vorbit - capacitatea de a intelege limbajul uzual italian)
- Sunt in masura sa inteleaga conversatia cu un nativ sau din mijloacele de comunicare in masa (radio, tv, ziare). Au nevoie de putin timp pentru a se obisnui accentului unei anumite zone insa se pot adapta fara probleme. Sunt in masura sa inteleaga un text ce apartine unui manual, articol de specialitate sau opera literara
- Sunt in masura sa scrie corect
- Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client
- Punctualitate si abilitatea de a face mai multe activitati in acelasi timp
- Auto-motivat si cu spirit de echipa
- Atentie la detaliile oferite de client / gestionarea si rezolvarea situatiilor delicate
- Bune cunostinte in utilizarea PC-ului
- Deschiderea catre lucruri noi


BENEFICII OFERITE

Companie multinationala, salariu fix si comision, pachet in functie de tipul de contract part time/full time.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numerele de telefon: 0784.202.411, 021.310.82.08


DESCRIEREA FIRMEI

TOP ASSISTANTS - PERFORMANCE IN ASSISTANCE!

Suntem tineri pentru ca lucram cu oameni tineri.

Suntem recomandati de marea majoritate a candidatilor pentru ca ne pasa, iar noi recomandam la randul nostru.

Suntem singura agentie de recrutare din Romania focusata pe personalul tanar, dar nu numai.

Esti inca student, dar vrei sa lucrezi, ai absolvit o facultate si vrei un job bun, lucrezi deja dar cauti o noua provocare?

Trimite-ne un CV si te vom surprinde cu oferte de la cele mai importante companii de pe piata.

www.top-assistants.ro

office@top-assistants.ro

contact@top-assistants.ro