Call-Center

Confidential

29-10-2011 | EXPIRA LA 28-11-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

Descrierea postului:

Atributii generale (acele tipuri de responsabilitati ale postului care traseaza directia postului, obiectivele generale urmarite si rolul avut in department sau organizatie):
Relationare telefonica clienti
Sarcini si taskuri specifice postului (care trebuie indeplinite in munca de zi cu zi a angajatului)
1.oferire info clienti
2.preluare comenzi
3.stabilire detalii interviuri
4.asistenta post vanzare
5.intocmire diverse rapoarte


CERINTE

Cunostinte operare PC necesare: mentionam programe, sisteme ce trebuie sa cunoasca foarte bine pentru a performa taskurile specifice jobului- Microsoft office + aplicatii proprii
Bune abilitati de comunicare si negociere: specificati tipul de comunicare dorit si nivelul in care se doreste performanta -excelente abilitati de comunicare verbale, de convingere, tonalitate potrivita.
Abilitatea de a initia si sustine relatii sociale si de parteneriat productive
Proactivitate, gandire out of box:
• Aspect fizic placut, tinuta si prezenta business: 
• Motivatia pentru evolutie profesionala
Seriozitate si responsabilitate in asumarea sarcinilor si obiectivelor

• Perseverent, dornic de success


BENEFICII OFERITE

Oferta (salariu, bonusuri, beneficii)

Candidatii interesati pot trimite pana la data de 30.12.2011 un Curriculum vitae insotit de scrisoare de intentie si de fotografie
Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, a carui data va fi stabilita de comun acord cu acestia.
Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidenţialitate.
Compania isi rezerva dreptul de a testa competentele declarate de catre candidati.