Job expirat
Investigarea pietelor potentiale si stabilirea strategiei de export pt fiecare piata potentiala
- identificarea pietelor potentiale si a partenerilor comerciali locali
- adaptarea /dezvoltarea portofoliului de produse in conformitate cu specificul pietii si cerintele consumatorilor
- adaptarea/ elaborarea planurilor de marketing in conformitate cu stategia si specificul fiecarei piete
- adaptarea strategii de comunicare pe specificul pietii respective
- monitorizarea performantei distributiei si mercantizare
- dezvoltarea politicii comerciale de preturi si discount-uri
- supervizare forta vinzari/merchandising
- dezvoltarea materialelor POSM
- coordonarea si supervizarea furnizorilor de servicii locali – ag. Media, comunicare
Organizarea si participarea la targuri si expozitii internationale, profil alimentar
Stabilirea si mentinerea relatiilor cu organizatii de profil (Camera de Comert, Comisii economice)
Intocmirea si administrarea bugetului de export
- Experienta in marketing si vanzari de minim 3 ani (preferabil in industria FMCG)
- Experienta pe piete externe de minim 1 an (reprezinta un avantaj)
- Studii superioare economice
- Permis de conducere (categ. B)
- Disponibilitate pentru deplasari
- Excelente cunostinte de limba engleza
- Cunostinte de limba germana (reprezinta un avantaj)
- Bune abilitati de operare PC
- Abilitatea de a lucra in echipe mixte
- Foarte buna abilitati de negociere, persuasiune, proactivitate
- Posibilitatea dezvoltarii carierei
Companie producatoare si distribuitoare a marcilor Primola, Ulpio, Anidor, Novatini