BSS Expert

Orange Romania

06-04-2012 | EXPIRA LA 06-05-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Coordonare implementare Work Orders inter-tehnologii
Implementare Work Orders
Emitere si urmarire Scheduled Work
Acordare suport in definirea specificatiilor tehnice pentru proiecte noi
Acordare suport in definirea procesului de acceptanta pentru proiecte noi
Urmareste si analizeza evolutia indicatorilor de QOS ai retelelor GSM si UMTS in vederea imbunatatirii calitatii si disponibilitatii
Rezolva in limita SLA-ul asumat toate incidentele evidentiate de catre tool-urile de supervizare sau monitorizare a retelei precum si reclamatiile facute de catre alte entitati din departamentul Technic , ca : SMC, Radio Optimization , NSG, Networks , e.t.c.
Asigura suport tehnic Level 2 pt COMs engineers , NSG si departmentul SMC
Este responsabil cu rezolvarea si escaladarea problemelor tehnice de Level 3 aparute la echipamente/Sisteme de Superizare si Operare ale retelelor GSM si UMTS catre suppliers de echipamente , urmarind respectarea indicatorilor de performanta ( KPIs ) stipulati in contractul de mentenanta.
Efectueaza serviciile de: Night Astrainte, Day Astrainte sau Quality Astrainte , conform programului de lucru aprobat de catre managerul direct.
Emite si urmareste rezolvarea tichetelor de tip Service Request de catre suppliers.
Evalueaza calitatea serviciilor de mentenanta furnizate de catre suppliers
Contribuie activ la intelegerea modului de management al retelelor GSM si UMTS , fiind la zi cu toate schimbarile hardware sau software din retea.
Opereaza si administreaza echipamentele si serviciile din retelele GSM si UMTS.
Efectueaza activitatea de administrare de sistem , pentru Sistemele de Supervizare si Operare ale retelelor GSM si UMTS.
Experimenteaza si se autoperfectioneaza continuu in domeniile GSM si UMTS
Este nominalizat si lucreaza in echipe de proiect din domeniul GSM si UMTS
Participa la emiterea/updatarea procedurilor si Work Instructions pentru a fi in concordanta cu standardele tehnice in vigoare.
Propune,dupa fiecare incident major sau critic, solutii tehnice de imbunatatire a disponibilitatii si calitatii retelelor GSM si UMTS.
Dimensioneaza si argumenteza prin prezentari lotul de spare parts din domeniul BSS ( SPM ).
Se implica activ in managementul procesului de criza , preia coducerea procesului la cerere.
Are un rol activ in coordonarea si formarea profesionala a noiilor membri ai echipei , daca este nominalizat pentru a efectua aceasta activitate de catre managerul direct.


CERINTE

unostinte de lucru in domeniile : GSM, UMTS, MPLS, VLANs, IP, comutare , rutare si semnalizare de voce (SS7)
Experienta dovedita in depanarea domeniilor GSM si UMTS si aplicatii conexe
Cunostinte de lucru cu Sistemele GSM si UMTS : A1353RA si RNO, M2000 si NASTAR.
Cunostinte de lucru cu sisteme de operare UNIX-like (i.e. Solaris, Linux)
Education and experience (minimum level requested):
Absolvent de Universitate de Telecomunicatii sau Automatica (Electronica and Telecomunicatii /Automatica si Calculatoare)
Minim 3 ani experienta in domeniul telecomunicatiilor


Competente specifice:


Rigurozitate si incredere
Cunosterea functionarii retelelor GSM si UMTS
Managementul riscului specific domeniului BSS
Cunoasterea proceselor din O&M
Munca de echipa
Rezolvarea problemelor
Orientare spre rezultate
Initiativa si pro-activitate
Abilitati de comunicare
Auto-dezvoltare
Adaptabilitate
Limba engleza scris/vorbit fluent


DESCRIEREA FIRMEI

Orange is the leader of the mobile telecommunications market with 10.809.000 customers. Orange Romania is part of France Telecom - Orange, one of the world’s leading telecommunications operators with over 180 million customers on five continents.

Orange means much more than technology, mobile telephony or GSM networks. It is a brand created to make human communication simpler and to bring value to the communities where it operates. The France Telecom - Orange Group has a well-defined corporate responsibility strategy, whereby we ensure that our work is carried out responsibly. Indeed corporate responsibility lies at the core of our brand’s values, which in turn represent who we are and how we do business.

If you want to build the Orange experience and join a great team, send
us your CV by applying online at www.orange.ro/jobs.