BRAND MANAGER

SC LAROPHARM SRL

06-08-2010 | EXPIRA LA 12-08-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

RESPONSABILITATI / BENEFICII:
- Organizeaza activitatea departamentului marketing, asigurand functionarea optima a acestuia si comunicarea eficienta cu celelalte departamente ale companiei.
- Stabileste si implementeaza planul de marketing in conformitate cu politicile interne si bugetul aprobat.
- Coordoneaza implementarea campaniilor de comunicare si de publicitate, asigura pozitionarea brandului conform cerintelor companiei, stabilind mediile de comunicare si bugetul aferent fiecarui mediu.
- Identifica si propune planuri de actiune pentru promovarea produselor;
- Dezvolta concepte de promovare si urmareste realizarea materialelor de publicitate ( materiale promotionale, postere, brosuri, pliante, etc);
- Evalueaza campaniile de publicitate si ia masuri in vederea cresterii eficientei acestora.
- Monitorizeaza activitatea concurentei, si asigura ajustarea actiunilor intreprinse precum si consolidarea bugetului in scopul atingerii obiectivelor
- Realizeaza procesul de pregatire al agentilor de vinzari si al reprezentantilor medicali.


CERINTE

Studii superioare finalizate in marketing.
- Minim 5 ani experienta in domeniu, 3 ani intr-o pozitie similara.
- Cunostinte relevante despre strategiile de marketing aplicate in retail;
- Fluenta in limba engleza (scris si vorbit);
- Cunostinte bune de operare PC (Microsoft Office, Internet, DTP, etc).
- Bune abilitati de comunicare, prezentare si de negociere.
- Persoana creativa, flexibila, dinamica, harnica, nonconformista.
- Orientare catre rezultate si munca in echipa.
- Abilitate de a lucra in conditii de stres si de a lua decizii in situatii critice.


DESCRIEREA FIRMEI

Companie nationala, important producator si distribuitor de produse farmaceutice si suplimente nutritive, activa pe piata de profil incepind cu 2001, aflata in continua expansiune.