Brand Manager

S.C. Rio Bucovina S.R.L

26-08-2013 | EXPIRA LA 25-09-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Sarcini /competente tehnice specifice :
• Elaborarea si implementarea planului anual de marketing al brandului , care include : cresterea volumului de vanzare; stabilirea bugetelor de mk , distributia produselor , cota de piata si profitabilitatea brandului
• Analizează rezultatele activităţilor de creaţie-design, precum şi rezultatele obţinute în comercializarea produselor şi evaluează necesităţile şi modalităţile de promovare a produselor.
• Elaborează proiectele planurilor anuale de promovare a produselor şi le înaintează pentru avizare şi aprobare.
• Elaborează, în colaborare cu firme de specialitate, prospecte, albume, afişe, materiale publicitare şi reclame pentru presă scrisă şi audio – vizuală.
• Analiza rapoartelor de audit ( Nielsen ). Monitorizarea conditiilor de piata si activitatea competitorilor( preturi /strategii de brand etc) Organizează efectuarea de studii de marketing pentru cunoaşterea cererii pieţei şi depistarea segmentelor neacoperite cu produce si raporteaza pe linie ierarhica .
• Raspunde pentru Controlul bugetelor alocate brandului
• Dezvolta strategia de suport in vanzari prin :
1.Suportul promotional , urmareste suportul pentru promotii si impactul acestora in cifra de afaceri
2.POSM
3.comunicarea cu departamentul de vanzari
Elaborează propuneri privind politica şi strategia comercială ale organizaţiei privind apele minerale îmbuteliate, băuturile nealcoolice şi alte produse alimentare
4. Furnizeaza prezentari /informari despre produs pentru a fi folosite de forta de vanzare
• Pregateste lansarea de noi produse . Propune strategia de lansare.
• Propune diversificarea producţiei şi sortimentelor de produse comercializate şi asimilarea/comercializarea unor produse comparabile/superioare concurenţei
• Elaborează calcule şi studii de prognoză privind vânzarea produselor noi din producţia proprie curentă şi a celor aprovizionate pentru comercializare ce se pregătesc pentru lansarea pe piaţă
• Dezvolta designul noilor produse
• Monitorizeaza performanta brandului
• Face vizite regulate la clienti si pregateste rapoarte detaliate cu informatii despre produs
• Organizează participarea organizaţiei la târguri şi expoziţii de profil, în ţară şi în străinătate, pentru prezentarea şi susţinerea ofertei.
• Asigură comunicarea cu serviciile/compartimentele/punctele de lucru din cadrul organizaţiei în modul stabilit de conducere.
• Colectează informaţiile privind satisfacţia clienţilor interni ai activităţilor de care răspunde, îl informează pe linie ierarhica.
• Organizează urmărirea duratei de viaţă a produselor realizate şi comercializate şi semnalează declinul cererii pe tipuri de produse şi sortimente, precum şi produsele concurente apărute pe piaţă.
• Intocmeste si implementeaza planul de media .

Se vor urmari indicatorii : Bugete de Marketing – realizat vs planificat (lunar); Cota de piata si share of voice
(per total si per segmente) Cost per GRPs - realizat vs planificat (la sfarsit de an);
Impactul promotiilor - realizat vs planificat (la sfarsit de an) Numarul de SKU-uri lansate vs plan (la sfarsit de an);
In-market date pentru lansarile de produse noi vs plan; Initiative speciale (promotii, tranzactii cu media )
etc


CERINTE

• Studii superioare economice/specialitatea marketing;
• Cunoaşterea unei limbi străine de circulaţie internaţională;
• Cunoaşterea modului de operare cu calculatorul;
• Carnet de conducere cat. B
• Experienţă în funcţii similare - min.1 an.
• Capacitate de analiză şi sinteză;
• Capacitate de organizare;
• Capacitate de comunicare scrisă şi orală;
• Capacitate de lucru în echipă;
• Spirit de observaţie dezvoltat;
• Confidenţialitate.


DESCRIEREA FIRMEI

În 2006 a luat fiinţă compania Rio Bucovina, cu capital 100% privat, având ca obiect principal de activitate îmbutelierea apei minerale naturale Bucovina, precum și productia băuturilor răcoritoare. Pe lângă acestea, ulterior, societatea își divesifică gama de produse în zona distribuţiei, incluzând la momentul actual o serie largă de bunuri alimentare și nonalimentare. Mărcile proprii comercializate de Rio-Bucovina sunt: Bucovina – apă minerală naturală plată și carbogazificată; La Vitta – apă de masă; Rio, La Vitta, Malibu, Bon Ton – băuturi răcoritoare carbogazoase; Golden Horse – băutură energizantă, La Vitta – produse alimentare. Rio Bucovina este unicul distribuitor în România pentru mărcile Zara (paste făinoase) și Becker’s Bester (suc natural de fructe). Rio Bucovina a implementat și certificat un sistem de management integrat: calitate – mediu – siguranţa alimentului, conform ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2009 si ISO 22000: 2005, în parteneriat cu organismul german de certificare TUV CERT, prin TUV HESSEN....