Back Office Assistant (Receptionista) - Companie Petroliera - Bucuresti

iQuest Consulting

21-07-2008 | EXPIRA LA 27-07-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Receptioneza si redirectioneaza corespondenta primita;
- Expediaza documentele si ofera informatii privind receptionarea acestora;
- Centralizeaza si introduce in aplicatiile specifice solicitarile privind zilele de concediu ale angajatilor;
- Lanseaza comenzi pentru consumabile (birotica-papetarie si protocol) si pastreaza legatura cu furnizorii agreati in legatura cu aceste comenzi.


CERINTE

- Minim studii medii – obligatoriu
- Este bine venita dar nu obligatorie – experienta pe un job administrativ (secretariat)
- Limba engleza – minim nivel mediu
- MS Office (Word si Excel – nivel mediu – situatii, functii matematice, formatare tabele) – obligatoriu
- Persoana energica, descurcareata, reconcilianta.
- Spirit de echipa, orientare catre clienti, capacitate de invatare si adaptare rapida.


DESCRIEREA FIRMEI

Clientul nostru este un nume important al pietei de furnizare de servicii in domeniul petrolier
iQuest Consulting recruteaza in aceasta perioada personal pentru departamentul de Credit Control si Finnance.

IQuest Consulting este o firma de consultanta in management cu o experienta bogata in domeniul recrutarii. In portofoliul nostru de clienti se numara nume importante pe plan european.

Biroul iQuest din Bucuresti a fost creat in anul 2000 dintr-o echipa de consultanti proveniti din firme multinationale de consultanta. Reteaua iQuest mai cuprinde birourile din Paris, Luxemburg si Budapesta. La acestea se adauga o divizie de dezvoltare software cu sedii la Cluj-Napoca, Brasov, Bucuresti, Frankfurt si Budapesta.