Auditor intern
Descrierea postului:
Coordoneaza auditurile interne, departamentale, saptamanale. Face parte din departamentul de asigurarea calitatii. i
Cerinte:
Experienta: - experienta anterioara (preferabil intr-o companie de profil): minim 3 ani; - experienta in audit: minim 1 an; - experienta management/ coordonare/ team leader: minim 1 an - experienta in management proiect; preferabil pe proiecte in domeniul imbunatatirii calitatii solutiilor IT / managementul calitatii / implementare CMMI - constituie un avantaj.
Competente profesionale: - cunostinte solide CMMI; - cunostinte solide managementul calitatii; - background tehnic din zona de solutii IT; - project management nivel mediu cel putin; - cunoasterea standardelor aplicabile procesului de audit; - cunoasterea foarte buna a proceselor in cadrul unui proiect de furnizare produse/solutii IT; - cunostinte foarte bune Office; - limba engleza nivel mediu cel putin; - cunostinte solide specifice domeniului de audit intern (ex. metodologie lucru, planificare audit, evaluare riscuri procese si activitati, metodologie de testare, intocmire rapoarte de audit etc.)
Competente personale: -persoana riguroasa, buna organizatoare, cu abilita?i manageriale, gandire analitica; - capacitate de rezolvare a problemelor; - seriozitate, dinamism, fermitate, persoana echilibrata.
|