Auditor cu limba franceză

SC Veo Worldwide Services SRL

29-03-2015 | EXPIRA LA 29-03-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

În calitate de Auditor în Veo, principalele tale misiuni vor fi să:

• Realizezi audit pe activele financiare ale societăților
• Te asiguri de punerea în aplicare a standardelor contabile, fiscale și juridice
• Elaborezi propuneri și recomandări către Departamentul Financiar pentru a evita riscurile fiscale
• Concepi proceduri pentru a formaliza acțiunile implementate
• Raportare către management și departamentul de Audit al clientului


CERINTE

Ești o persoană organizată , cu spirit analitic, dinamică și pasionată de domeniul economic? Alatura-te echipei noastre din departamentul de Audit la sediul din București.

Pentru reușita în această misiune este nevoie de:

• Cunoașterea limbii franceze la nivel avansat
• Experiență în domeniul Financiar-Contabil – minim 3 ani, experiența în Audit reprezintă un avantaj
• Cunoștințe solide de contabilitate
• Studii superioare în domeniul economic


BENEFICII OFERITE

Beneficii:
• Formare la nivel internaţional
• Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes
• Pachet salarial atractiv


DESCRIEREA FIRMEI

Veo este o companie care furnizează servicii de top B2B, cu 250 de angajaţi , peste 8 ani de experienta în România si o crestere anuala de 70%. Activitatea noastră acoperă o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: comerţ, IT, finanţe, resurse umane.
Veo este acel mediul multicultural în care orice profesionist îşi doreşte să activeze si sa evolueze. Încurajăm diversitatea, transparenţa şi originalitatea: aici apreciem deopotrivă munca în echipă, dar şi spiritul antreprenorial.
Oferim instruire la nivel internaţional în domenii multidisciplinare, spirijin şi continuitate în carieră. Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung cu un lider al pieţei, care le oferă clienţilor calitate şi profesionalism, te invitam sa ne cunoastem si sa vorbim despre cariera ta !