Job expirat
Organizarea si administrarea agendei zilnice de lucru a managerului
Asigurarea logisticii necesare;
Contabilitate primara;
Mentinerea relatiilor cu furnizorii
Elaborare, redactare, traduceri documentatii din/in limba franceza, arhivare corespondenta de afaceri;
Pregatirea si prezentarea diferitelor rapoarte, in functie de necesitati sau solicitari;
Mentinerea bazei de date a clientilor/furnizorilor interni si externi
Limba franceza fluent
Experienta obligatorie de minim 1 an pe post similar
Cunostinte foarte bune PC (Word, Excel, Outlook, Internet)
Experienta contabilitate primara;
Bune abilitati de comunicare, organizare, negociere, prezenta de spirit
Persoana cu initiativa, care poate lucra fara supervizare
Atitudine pozitiva, optimista
- pachet salarial atractiv
- conditii optime si motivante de lucru
- lucru intr-o echipa dinamica si competitiva
French company: Internet-Intranet based solutions, CRM, Marketing Direct solutions, open source; outsourcing