Assistant manager - Public relations

DIMA CONSULTING GROUP

06-07-2011 | EXPIRA LA 05-08-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

- relatii cu clientii - preluarea solicitarilor telefonice, email sau fax,
- se implica in organizarea agendei directorului, organizarea intalnirilor, mentinerea relatiilor cu colaboratorii,
- redactare documente,
- informarea potentialilor clienti cu privire la serviciile oferite de firma,
- alte activitati de "marketing / promovare", respectiv secretariat / administrativ s.a.


CERINTE

- 2-3 ani experienta pe o pozitie similara,
- experienta relevanta in relationarea cu clientii, stabilirea de intalniri,
- foarte bune cunostinte de limba engleza
- bune cunostinte de operare PC - pachetul Office nivel superior, cunostinte corel draw constituie avantaj,
- foarte bune abilitati de comunicare,
- cautam o persoana proactiva, entuziasta.


DESCRIEREA FIRMEI

DIMA CONSULTING GROUP, specializata in consultanta in resurse umane, marketing, management si turism este o organizatie orientata spre satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei, prin servicii de inalta calitate.

Firma intelege sa fructifice toate oportunitatile care se ivesc pentru satisfacerea clientilor ei, urmarind optimizarea raportului calitate-pret, relatia cu clientii si atitudinea fata de acestia. De asemenea, principalul obiectiv il reprezinta realizarea la termen a contractelor, promptitudine si calitate ridicata prin costuri scazute.