Job expirat
Contabilitate primară – inregistrarea facturilor de intrare/iesire, achizitii intracomunitare, bonuri de consum, bonuri fiscale, gestiunea stocurilor
Corespondență de afaceri – menţinerea relaţiei cu furnizorii externi
Emitere facturi, urmărire încasări/plăți conform procedurilor interne
Actualizarea bazelor de date specifice activității
Traducerea diverselor documente din limba engleză atunci când este necesar
Activităţi secretariale: arhivarea documentelor, preluarea apelurilor telefonice, email, fax etc.
Studii superioare economice in curs de finalizare sau finalizate
Cunoştinţe PC – MsOffice (Word, Excel, Powerpoint)
Cunoaşterea limbii engleze cel puţin la nivel mediu
Experienţa anterioară pe un post similar constituie un avantaj dar nu este obligatorie
Persoană placută, sociabilă, cu bune abilităţi de comunicare
Flexibilitate, punctualitate
Salariu motivant
Mediu de lucru plăcut
Program de lucru flexibil
Firma Plunkett, cu sediul în Bucureşti, are ca obiect principal de activitate importul şi comercializarea pe piaţa internă şi externă a pieselor de schimb şi accesoriilor pentru autocamioane, remorci, autobuze, autovehicule speciale. Având o experienţă de peste 10 ani, compania reprezintă un furnizor important şi de încredere în acest domeniu.