Assistant Manager

COMPLETE TRAINING

04-12-2011 | EXPIRA LA 03-01-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
- intocmirea documentelor de contabilitate primara;
- redactarea corespondentei de afaceri;
- gestionarea aprovizionarii cu materiale consumabile, birotica, protocol


CERINTE

- nivel de studii: medii sau superioare;
- experienta de minim 2 ani pe un post similar;
- bune cunostinte de limba engleza;
- cunostinte de contabilitate primara - obligatoriu;
- excelente abilitati de organizare, planificare si comunicare;
- cunostinte de operare PC (Microsoft Office, internet browsers)
- experienta in domeniul IT&C - reprezinta un plus;


DESCRIEREA FIRMEI

Misiunea Complete Training este de a crea servicii personalizate (resurse umane, training-uri pentru companii, training-uri pentru copii) care să corespundă necesităţilor tuturor partenerilor noştri. De asemenea, construim punţi între oameni şi companii.
Crezul Complete Training: lucrãm cu pasiune şi entuziasm, punând de fiecare datã interesele clienţilor noştrii pe primul plan. Suntem consecvenţi, loiali şi ne place sã energizam persoanele cu care lucrãm pentru a da valoare fiecãrui proiect şi a îndeplini cu succes fiecare misiune.